هفته ای که گذشت؛

از سقوط حاج کاظم در لس‌آنجلس تا خداحافظی مهران مدیری/ عادل رفت و برگشت!

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۶۰۹۹
از سقوط حاج کاظم در لس‌آنجلس تا خداحافظی مهران مدیری/ عادل رفت و برگشت!
یادداشت_ مجتبی احمدی

هفته‌ای که گذشت پر از حرف و حدیث و اخبار عجیب و غریب و غم انگیز بود برخی غم ها دست تقدیر بود و برخی نه!

عمو پرویز دوستت داریم!

پرویز پرستویی فیلم «لس‌آنجلس‌ تهران» را روی پرده دارد، دوست ندارد نقد شود احساس می کند با او، با موضع برخورد می شود اما کافی است فیلم جدید تینا پاکروان را روی پرده ببینید تا متوجه شوید که اتفاقا انتخاب اشتباه پرویز پرستویی یا شاید تینا پاکروان آنقدر درشت و توی چشم هست که نتوان از کنار آن به راحتی عبور کرد.

در طول سال ها فعالیت پرویز پرستویی بارها شاهد این بوده ایم که او حتی در فیلم های متوسط هم حضوری موفق داشته در واقع با تمام توانایی و استعداد خود گلیمش را از آب بیرون کشیده است اما در فیلمی که به زودی در خبرگزاری برنا تحلیلش خواهیم کرد، او پیش از آن که بد بازی کرده باشد یا خوب، انتخاب اشتباهی کرده است. این فیلم این روزها با حجمه زیادی از انتقادها مواجه است اگرچه حاج کاظم آژانس شیشه ای علاقه ای به شنیدن آن ندارد!

 با مردی که سال ها می خندیدیم، گریستیم...

صادق عبداللهی نویسنده طناز رادیو و گاهی تلویزیون اگرچه دیده نشد اما عامل دیده شدن و شنیده شدن بسیاری بود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فن، موقعیت نویسی، تیپ سازی، شوخی با اتفاقات جدی اجتماع و...از توانایی های صادقی بود که با صداقت برای رادیو نوشت، دست مزد کم گرفت اما از کارش کم نگذاشت. بی شک جای خالی اش پر نمی شود.

عادل رفت و برگشت را مردم دوست دارند پس مدیران هم!

سال ها است که با رفت و آمد مدیران مختلف شنیده می شود که قرار است برنامه پرمخاطب «نود» تعطیل شود یا مجری اش تغییر کند یا... اما پشتوانه مردمی عادل فردوسی پور به اندازه ای او را در رسانه ملی غنی کرده است که مدیران تلویزیون هم سعی می کنند او را حفظ کنند تا مخاطب انبوه برنامه او را در کیسه تلویزیون نگاه دارند.

بی‌شک اتفاقی که هفته گذشته رخ داد زهر چشمی بود از عادل فردوسی پور و قطعا برنامه «نود» این هفته روی آنتن خواهد رفت اما آیا نیاز است با روح و روان مخاطب تلویزیون و یک برنامه پر مخاطب تا این حد بازی کنیم؟

مردی که مهره مار دارد!

و اما مهران مدیری مرد محبوب چند سال اخیر شبکه نسیم می گویند که از تلویزیون می رود. اگرچه این شوخی بارها تکرار شده و مدیری هرگز از تلویزیون به شکل کامل جدا نشده است و خوب می داند که بخش اعظمی از محبوبیتش را مدیون رسانه است اما دوماه اخیر شبکه نسیم تجربه اویی بود برای اینکه فکری به حال جای خالی ستاره های چندساله این شبکه بکنیم. به هر حال تلویزیون نیازمند ستاره هایی است که مردم آن ها را دوست دارند و پای برنامه هایشان می نشینند و در واقع عدم حضورشان به دلایل مختلف از جمله مناسبت های تقویمی آمار مخاطبان تلویزیون را پایین می ‌آورد.

شنیده می‌شود مهران مدیری درصدد همکاری جدیدی با پیمان قاسم خانی برای کاری در شبکه نمایش خانگی است. اگرچه پیمان قاسم خانی خودش تصمیم دارد دست به کار فیلم سینمایی جدیدی شود و بعید نیست به زودی او را روی صندلی کارگردانی ببینیم.

حتما یکی از چهره های خبر ساز هفته گذشته جواد خیابانی بود که از او به اندازه کافی گفتیم و شنیدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز