در شبکه العالم؛

بررسی نگرانی اسرائیل از جنگ آینده با حزب الله

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۶۶۱۳۶
بررسی نگرانی اسرائیل از جنگ آینده با حزب الله
در برنامه امشب «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم ، موضوعات روز منطقه خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «العین الاسرائیلیه» با اجرای حنان ضیاء هر هفته درباره آخرین تحولات منطقه خاورمیانه و جهان و بازتاب آن در رسانه های اسرائیلی روشنگری می کند.

از جمله محورهایی که امشب ضیاء آن ها را بررسی می کند، نگرانی اسرائیل از جنگ آینده با حزب الله و میزان قابلیت های موشک های کوتاه برد، میان بر و دور برد حزب الله و اینکه تا چه میزان می تواند اهداف استراتژیک اسرائیل را هدف قرار دهند، خواهد بود.

محور دیگر بحث یمن و  خطری است که اسرائیل از حضور انصارلله در منطقه احساس می کند و در برنامه امشب «العین الاسرائیلیه» بررسی می شود.

نگرانی اسرائیل از توانایی ارتش سوریه برای آزادسازی بلندی های جولان و همچنین چگونگی بازتاب اتفاقات اخیر غزه و راهپیمایی های مردم فلسطین و نگاه رژیم صهیونیستی به این مساله و وحشت و هراس اسرائیل از این امر نیز در این برنامه ، بررسی می شود.

«العین الاسرائیلیه» با مرور مهمترین اخبار روز جهان به ویژه خبرهای منطقه خاورمیانه،یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه العالم است و امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش شده  فردا ساعت 12 بازپخش آن روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز