امیر اقبال شفیع به مجله صبحگاهی شبکه دو می‌آید؛

فرزند بهرام شفیع مهمان «از فراز الوند»

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۱:۲۱
کد خبر: ۷۶۶۳۵۸
فرزند بهرام شفیع مهمان «از فراز الوند»
خاطرات همکاری امیراقبال شفیع با مرحوم پدرش در شبکه دو رسانه‌ای می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، خاطرات همکاری امیراقبال شفیع با مرحوم پدرش در شبکه دو رسانه‌ای می‌شود.

مجتبی احمدی تهیه‌کننده وسر دبیر این برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرگزاری برنا خبر از حضور فرزند بهرام شفیع در برنامه روز شنبه داد و افزود: قرار است با حضور امیراقبال خاطرات مرحوم شفیع که یکی از پیشکسوتان عرصه گزارش ورزشی در رسانه محسوب می‌شدند و بسیاری از خانواده این حرفه از شاگردان و همکاران او محسوب می‌شوند بپردازیم و تقدیر کنیم از سالها فعالیت بهرام شفیع در عرصه تهیه، تولید و گزارش برنامه ماندگار «ورزش و مردم»، در این برنامه مهدی هژبری کارشناس بخش ورزشی، محیا اسناوندی و محمودرضا قدیریان با امیراقبال شفیع گفت و گو خواهند کرد. 

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگیمجتبی احمدی و حمیدرضا معدنچی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز