از شبکه قرآن؛

سید جواد هاشمی از سینما به تلویزیون آمد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۴:۴۴:۰۰
کد خبر: ۷۶۶۹۲۴
سید جواد هاشمی از سینما به تلویزیون آمد
مجموعه داستانی «دروازه ساعات» به کارگردانی سیدجواد هاشمی از امشب 28 مهر به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجموعه داستانی «دروازه ساعات» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی که ورود کاروان اسرای کربلا به دمشق را به تصویر می‌کشد، از امشب شنبه بیست و هشتم مهر همزمان با ایام اربعین حسینی در 4 قسمت 45 دقیقه ای به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

مرجان قمری، علی سلیمانی، اسرافیل علمداری، محمد سلیمان‌تاش، مجید فروغی، عارف برهمن، شیوا بلوریان، محبوبه بیات، یاسمن راد، ساناز خباز، احمد علا مه‌دهر و سید محمد‌تقی رفقی از جمله بازیگران «دروازه ساعات» می باشند.

در خلاصه داستان این تله فیلم آمده است: با شنیدن خبر ورود کاروان اسرای کربلا به دمشق هر یک از اهالی آماده رفتن به دروازه ساعات می‌شوند تا در جشنی که توسط حاکمان برپا شده شرکت کنند اما کسانی هستند که با داشتن درک صحیح از واقعه کربلا به سرزنش مردم بی‌خرد می‌پردازند و در این میان طالب که به ظاهر دیوانه کوچه گردی است با سخنان خود کسانی را که به دلیل ترس یا بی‌بصیرتی از حادثه کربلا گریخته‌اند در برابر پرسش‌های بی‌پاسخی قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است، «دروازه ساعات» به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای مخاطبان در نظر گرفته شده است که هر شب ساعت 24 تقدیم علاقه مندان به فیلم و سریال می شود.

نظر شما