از آب گل آلود ماهی نگیریم؛

برنامه «نود» فردا شب روی آنتن می‌رود؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۸:۱۳
کد خبر: ۷۶۷۱۰۷
برنامه «نود» فردا شب  روی آنتن می‌رود؟
یادداشت_مجتبی احمدی

سوالی که این روزها ذهن بسیاری از مخاطبان رسانه ملی به خصوص علاقه مندان به برنامه «نود» را درگیر کرده است این است که آیا برنامه «نود» این هفته روی آنتن شبکه سه می رود و یا خیر؟

بدیهی است که اتفاقات رخ داده در هفته های گذشته ذهن بسیاری از خانواده رسانه، طرفداران فوتبال و اهالی ورزش و طرفداران شخص عادل فردوسی پور را به خود درگیر کرده است که آیا برنامه «نود» این هفته روی آنتن می رود یا خیر؟

اینکه برنامه «نود» این هفته روی آنتن برود یا نرود یک سوال ژورنالیستی است اما به لحاظ کنداکتور و وضعیت رسانه ای قرار نیست شبکه سه، این برنامه را حذف کند چراکه اگر قرار بود این اتفاق بیفتد قطعا در رسانه ها مطرح می شد و در مورد آن صحبت می شد. برنامه «نود» این هفته به قوت خود روی آنتن می رود و لیگ برتر، بازی جام حذفی پرسپولیس و نود ارومیه و البته بازی حساس پرسپولیس با السد قطر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نکته ای که به نظر مهم و قابل بررسی است اینجاست که عدم پخش برنامه «نود» و واکنش هایی که در فضای مجازی و فضای واقعی در میان طرفداران این برنامه حتی مسئولان و مدیران تلویزیونی اتفاق افتاد، نشان از آن داشت که تلویزیون می تواند خوشحال باشد که هنوز طرفداران خود را دارد، هنوز مردم دغدغه برنامه های تلویزیونی را دارند و این مایه مباهات است برای مدیران و سیاست گذاران سیما و برخلاف شایعات و ادعای برخی افراد هنوز تلویزیون مخاطب خودش را دارد و برای مردم جذاب است و برنامه های جذاب دیده می شوند و مطمئنا برنامه «نود» به عنوان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون مخاطب خودش را دارد و طرفداران تلویزیون این برنامه را از دست نمی دهند.

قطعا بسیاری از این فرصت و از این آب گل آلود ماهی خودشان را می گیرند، فرصت را به دست افرادی که قصد دارند یک برنامه جذاب تلویزیون را حذف کنند تا به خواسته های شخصی و سلیقه ای خودشان دست یابند ندهیم و با دامن نزدن به این موضوع در فضای مجازی و فضای واقعی فرصت را ایجاد کنیم تا برنامه «نود» کماکان روی آنتن برود.

قطعا دلیلِ منطقیِ پخش بازی حساس دو تیم انگلیس و اسپانیا عامل عدم پخش برنامه عادل فردوسی پور بود و از این هفته روی آنتن می رود. برنامه «نود» با حمایت مدیر شبکه سه و معاون سیما که چندی پیش از پشت صحنه‌ی این برنامه دیدن کرد، می تواند بیش از پیش جذاب باشد و مخاطبان خودش را حفظ کند.

نظر شما