غلامرضا موسوی؛

از دادن فیلم به حوزه هنری خودداری شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۲:۵۲
کد خبر: ۷۶۷۱۳۶
از دادن فیلم به حوزه هنری خودداری شود
غلامرضا موسوی به تازگی خواستار برخورد جدی با حوزه هنری شده و طی گفت و گویی مردم را به حمایت از سینمای ایران دعوت کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما خواستار برخورد جدی با حوزه هنری شد و گفت: متأسفانه در صنف با کم‌کاری روبرو هستیم چرا که اگر فیلمی به سالن‌های حوزه هنری داده نشود نتیجه آن را خواهیم دید که مجبورند فقط سالی یکبار همان فیلم‌های تولید شده خود را نمایش دهند. به این ترتیب کانون پخش کنندگان سینما و نیز شورای عالی تهیه‌کنندگان باید به سمتی بروند که از دادن فیلم به حوزه هنری خودداری شود.

موسوی در ادامه تصریح کرد: حوزه هنری نعل وارونه می‌زند و کم‌کاری خود را با روش‌هایی مثل عدم اکران برخی فیلم‌ها تلافی می‌کند تا از این طریق برای خود افتخار نزد مسئولان بخرد. مردم هم می‌توانند برای حمایت از سینمای ایران برای فیلم دیدن به سالن‌های حوزه هنری نروند.

وی در ادامه تأکید کرده است: اگر اهلش هستید، کار کنید. شاید در این زمینه بد نباشد موسسه اوج را مثال بزنم که در تولید آثار سینمایی فعال شده و آنچه را بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند بسازد روی پرده سینماها می‌آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز