مجله صبحگاهی شبکه دو سیما؛

جواد نکونام در «از فراز الوند»

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۶۷۱۹۰
جواد نکونام در «از فراز الوند»
جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با برنامه «از فراز الوند» گفت و گو می کند.

مجتبی احمدی سردبیر و تهیه کننده برنامه «از فراز الوند» در گفت و گو با برنا بیان کرد: در هفته ای که با موضوع ورزش و سلامتی به این موضوع مهم در زندگی شهری در ابعاد مختلف پرداختیم و با مهمانان و کارشناسان مختلف در این باره صحبت کردیم با جواد نکونام نیز هم صحبت شدیم تا کاپیتان اسبق تیم ملی در مورد فعالیت های این روزهایش، وضعیت تیم نساجی قائم شهر و تیم ملی فوتبال با ما هم کلام شود.

مجتبی احمدی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی ضمن تهیه گزارش از راه پیمایی زائران امام حسین (ع) در نظر داریم با برقراری ارتباط مستقیم با مسیرهای راه پیمایی انعکاس مفیدی داشته باشیم از حال و احوال عاشقان حسینی در روزهای منتهی به اربعین.

وی در پایان یادآور شد: موضوع بعدی برنامه اوقات فراغت و چگونگی مدیریت زمان در ساعت های اضافی روز برای گروه های سنی مختلف است.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز