فرهاد آییش در برنامه من و شما اعلام کرد:

پدرم مرد خودخواهى بود ، دوستش ندارم/ دفاع از قیمت بلیط نمایش "بینوایان"

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۶۷۲۴۸
پدرم مرد خودخواهى بود ، دوستش ندارم/ دفاع از قیمت بلیط نمایش بینوایان
فرهاد آییش روز گذشته مهمان برنامه «من وشما» بود و به سوالات آرش ظلی‌پور مجری این برنامه پاسخ گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فرهاد آئیش در ابتدا درباره سال زندگی خارج از کشور و تجربه ظرفشویی در رستوران های انگلیس در آن دوران گفت: من در آن زمان و در بدو ورودم به انگلیس احساس غرور میکردم ازینکه یک شغل پیدا کرده بودم و بعد از سه روز در رستوران مشغول ظرف شستن شدم آن هم در حالی که اصلا زبان بلد نبودم.  درنهایت بعد از ۲۷ سال برگشتم و تنها دلیلش هم مادرم بود. من به خاطر مادرم به ایران برگشتم چون او داشت پیر میشد و ما باید یا خانه سالمندان را انتخاب میکردیم که طبیعتا برای من تا پایان عمر یک حسرت باقی میگذاشت یا اینکه به کشور برگردم. 

فرهاد آییش در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که چرا هیچ وقت بچه دار نشده گفت: من گربه دارم و بچه ندارم! قبلا شعار میدادم که دلیلی ندارد با این شرایط یک نفر دیگر را هم به دنیا اضافه کنیم اما حالا میگویم که من از مسئولیت میترسم و شاید برای این باشد که هیچ‌گاه پدر نداشتم. 

پدرم مرد مشکوک و عجیبی بوده 

این بازیگر برای اولین بار درباره پدرش که از دنیا رفته ست حقایقی عنوان کرد و گفت: آنطور که شنیدم پدرم مرد عجیبی بوده و در عین حال خودخواه! پدرم مرد مشکوکی بوده و من‌ رابطه خوبی با او ندارم؛ او مادرم را اذیت و دچار رنجش کرده و یادم می آید وقتی که من یک روز تصمیم گرفتم او را ببخشم و عکس هایش را به دیوار اتاقم زدم و میخواستم تلاش کنم او را دوست داشته باشم خواهرم با دیدن آن عکس‌ها با تصمیم من مخالفت کرد و گفت او آدم خوبی نبوده است. 

به خودکشی فکر میکنم

این کارگردان تئاتر با اعلام اینکه به مرگ زیاد فکر می کند بیان کرد: من با مرگ رابطه عاشقانه ای دارم همانطور که با زندگی رابطه‌ام عاشقانه ست. به مرگ و خودکشی فکر می کنم ؛ اما خودکشی از سر خوشی. ( می خندد) 

دفاع آییش از قیمت بلیط بینوایان

وی در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور درباره جنجال این روزهای تئاتر یعنی قیمت بالای بلیط نمایش بینوایان و می‌سی‌سی‌پی گفت: من نمیدانم عده‌ای چرا اینقدر ناراحت هستند و‌ نمیتوانند این موضوع را تحمل کنند؟!به هرحال در همه جای دنیا انواع تئاتر وجود دارد و این شکل هم لازم است. معتقدم این اتفاق می‌تواند پول را به تئاتر بیاورد و کار و‌شغل هم درست کند همانطور که نمایش بینوایان ۳۰۰ نفر را مشغول کرده است. به جاس حاشیه درست کردن در فضای مجازی کار را ببینیم و یک نقد ادبی یا تحلیل درست درباره خود نمایش بنویسیم. 

او با دیدم عکس رضا عطاران هم گفت: رضا بدون اینکه زور بزند بامزه ست و بارها به همکاری دوباره بعد از قطار دیدی فکر کردم اما هنوز که میسر نشده ست اما باید بگویم من او را خیلی دوست دارم. 

در پایان گفتنی ست «من و شما» به تهیه کنندگى هادى قندى، اجراى آرش ظلى پور روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز