کارگاه آموزشی نقاشی روی پارچه (شال عزاداری) برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۹:۵۲
کد خبر: ۷۶۷۳۷۹
کارگاه آموزشی نقاشی روی پارچه (شال عزاداری) برگزار شد
کارگاه آموزشی نقاشی روی پارچه (شال عزاداری) روزیکشنبه۲۹ مهرماه با حضور جمعی از دانشجویان فارق التحصیل رشته های متخلف هنر،نقاشی وصنایع دستی در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مونا نور روان مربی کارگاه  آموزشی نقاشی روی پارچه (شال عزاداری) در گفتگویی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ،تشویق و ترغیب و ایجاد انگیزه دانشجویان و حتی زنان خانه دار به اشتغال زایی در حوزه پوشاک است.در حال حاضر زنان خانه دار زیادی هستند که وقت بیشتری نسبت به زنان شاغل برای انجام کارهای هنری در خانه دارند و می توانند با فراگیری و آموزشی هنر نقاشی روی پارچه های مشکی و شال عزاداری در آمد کسب کنند.

وی افزود: دراین کارگاه آموزشی دوساعته سعی کردم نقاشی روی شال مشکی عزاداری باترکیبیک گل و نام اباعبدالله الحسین ع به دانشجویان آموزش دهم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی اظهار داشت: زنان خانه دار می توانند با خلق ایده های جذاب برگرفته از المان های عاشورایی آثار برجسته ای را با نقاشی روی پارچه خلق کنند.

نور روان با بیان اینکه در حوزه خلق آثار فاخر عاشورایی بر روی پارچه نیازمند حمایت مسولان هستیم تصریح کرد: نقاشی روی پارچه حتما با زنگ های مخصوص پارچه انجام می شود اما با نوسانات ارز  در کشور قیمت این رنگ ها در بازار چند برابر شده است.لذا اگر بخواهیم ر حوزه لباس های عاشورایی پیشرفت کنیم نیازمند حمایت مسولان هستیم تا قیمت ها ی لوازم نهر نقاشی بر روی پارچه را تعدیل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز