مجموعه نمایشگاه های خوشنویسی و نقاشی خط به همت سازمان بسیج هنرمندان:

نی ناله برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۰:۴۸
کد خبر: ۷۶۷۴۰۴
نی ناله برگزار می شود
عرض ارادت اساتید و هنرمندان ارزشی ۱۰ استان، به ساحت قدسی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مجموعه نمایشگاه های خوشنویسی و نقاشیخط نی ناله به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در آستانه اربعین حسینی نمایشگاه آئینی آثار خوشنویسی و نقاشیخط با عنوان نی ناله روزجمعه ۴ آبانماه 1397 از ساعت 16 تا ۲۰ در نگارخانه رسول مهر گشایش خواهد یافت.

در این نمایشگاه که انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اقدام به برگزاری آن کرده است، آثار ده ها تن از اساتید فرهیخته و هنرمندان متعهد عرصه خوشنویسی و نقاشیخط کشور، به نمایش در  خواهد آمد.

همچنین در این گزارش آمده است آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان، قم، قزوین، چهارمحال و بختیاری، استان تهران، سیستان و بلوچستان، مازندران و فارس استانهایی هستند که علاوه بر شهر تهران این نمایشگاه به صورت همزمان و با همین نام در آنها برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا تاریح ۱۴ آبانماه از ساعت 10 تا 19 به نشانی: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،نگارخانه رسول مهر مراجعه نمایند.

نظر شما