با حضور عوامل فیلم؛

سریال جایزه ۳ محصول شبکه باران در هندوستان کلید می خورد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹:۱۶
کد خبر: ۷۶۷۶۳۷
سریال جایزه ۳ محصول شبکه باران در هندوستان کلید می خورد
نشست خبری سریال جایزه ۳ با حضور علی حلوی (تهیه کننده و کارگردان)، بازیگران و عوامل سریال و خبرنگاران در سالن اجتماعات کارگاه هنر سروش رشت برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی حلوی تهیه‌کننده و کارگردان سریال در این نشست با بیان اینکه آغاز داستان فصل جدید سریال از کشور هندوستان است، افزود: تابستان امسال به خاطر مشکلات اقتصادی در کشور ایجاد شد، ممکن بود بحث رفتن به هندوستان منتفی شود، اما با تلاش‌های انجام شده چند قسمت از این سریال در هندوستان ساخته می‌شود.

کارگردان سریال جایزه 3 با اشاره به اینکه یک تیم چند نفره برای ضبط این سریال به هندوستان می‌روند عنوان داشت: قسمت نخست فصل جدید این سریال از 27 آبان‌ماه امسال پخش می شود و قراردادهای جدیدی برای تولید این سریال بسته شده است.

حلوی با بیان اینکه این سریال تلویزیونی در 80 قسمت ضبط می‌شود خاطرنشان کرد: در فصل جدید سریال جایزه در حدود 10 درصد تغییرات در بخش های مختلف سریال ایجاد می‌شود اما روال موضوعی سریال همانند گذشته ادامه پیدا می‌کند.

این کارگردان تلویزیونی با اشاره به اینکه مردم منتظر قسمت جدید سریال جایزه هستند و طنز اجتماعی موضوع اصلی این سریال است افزود: ایجاد فضای نشاط و شادی برای مردم به کار ساده‌ای نیست اما سریال جایزه یک سریال مردمی است.

کارگردان سریال تلویزیونی جایزه 3 با بیان اینکه بودجه‌های سریال سازی شبکه‌های استانی محدود است و باید به همان میزان از سریال های شبکه‌های استانی انتظار داشت تصریح کرد: موضوعات اجتماعی در قالب طنز در این مجموعه به نمایش درآمده است.

حلوی با اشاره به اینکه در فصل جدید سریال تلویزیونی جایزه یکی از موضوعات سریال ورزش فوتبال است بیان داشت: با توجه به تایید سازمان صدا و سیما موضوعاتی همچون گردشگری، محیط زیست، مشکلات خانواده و بحث شورا در این سریال مورد توجه قرار گرفت.

حلوی در ادامه با بیان اینکه مردم سلیقه های متفاوتی دارند و نظرات آنها برای عوامل ساخت سریال مهم است اعلام کرد: بعضی از شخصیت‌ها در بین مردم محبوب نمی‌شوند و به همین دلیل بعضی از شخصیت‌های گذشته این سریال حذف می‌شوند.

علیرضا تاج شهرستانی یکی از بازیگران سریال جایزه 3 نیز در این نشست گفت: شخصیت نقش‌ها را باید در فرهنگ مردم گیلان جستجو کرد و تمام رفتارهای مردم در حافظه من بایگانی می‌شود.

علیرضا تاج شهرستانی با اشاره به اینکه شخصیت‌های این سریال ساختگی نیستند و از رفتارهای مردم استان گیلان الهام گرفته شده است خاطرنشان کرد: بارها از کار بازیگری قطع امید کردم و چند سال به فعالیت بازیگری مشغول نبودم.

وی با اشاره به اینکه باید به این نکته اعتراف کنم که اگر تعدادی از دوستان به فعالیت‌های هنری نپردازند اتفاقات خاصی در صدا و سیما رخ نمی‌دهد اظهار داشت: سریال جایزه با مضامین طنز به معضلات روزمره مردم می‌پردازد.

یوسف هودنه مدیریت مجموعه شهرفرش خزر نیز در این مراسم گفت: من از همکاری چند ساله با گروه خوب جایزه راضی هستم و اکنون آنها را مثل خانواده خودم می دانم.  من بعد از ۲۸ سال به گیلان برگشتم و  خوشحالم که  با این گروه هنرمند  اخت شدم، چون مجموعه ای سالم و هنرمند هستند.

وی ادامه داد: من یک روستازاده هستم و به همین خاطر فضا و زبان گیلکی جایزه برای من جذاب و شیرین است.

شیرین محسنی از بازیگران این سریال در خصوص حضورش در جایزه که باعث محبوبیت زیادی در بین مردم شده گفت: مادران گیلانی با مشغله های زیادی مثل شوهرداری، فرزند پروری، کارهای مزرعه و خانه مواجه هستند و بسیاری را که اینگونه هستند و شخصیت افسانه جایزه نیز مانند آنها کوشا و درعین حال مهربان است و اگر گاهی زود جوش می آورد به دلیل فشار زیاد زندگی است. مردم بسیار به من لطف دارند و اگر این شخصیت محبوب شده با هدایت های خوب کارگردان و همکاری همه عوامل سریال است.

سیده مهسا نقیبی که ایفاگر نقش رییس شورای محل را در این سریال دارد کمک های کارگردان و همینطور فرشید قربانپور که در سریال نقش دهیار را دارد و خود سابقه شورا بودن دارد، به من کمک کرد. خوشبختانه جایزه بازخوردهای بسیار خوبی داشته و حتی مردم در کوچه و خیابان از ما می خواهند مسائلی که در شوراهای شهر و روستا می افتد را در سریال نشان دهیم و این نشان ‌دهنده موفقیت این کار است.

آرش عشقی آهنگساز این سریال نیز با بیان اینکه این سریال پانزدهمین کاری است که با علی حلوی همکاری می کند افزود: خوشحالم که بعد از مدت ها سریالی پرمخاطب از شبکه باران پخش می شود و امیدوارم سری سوم آن هم مثل سری های قبل پربیننده‌ باشد. در بخش موسیقی سعی می کنیم در این کار از مدل های کلیشه ای و با سازبندی های مشخص فاصله بگیریم و فضای جدیدی را در موسیقی سریال ایجاد کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

نظر شما