با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی و قیمت بلیت تئاتر؛

هادی مرزبان مهمان «از فراز الوند»

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۸:۳۱
کد خبر: ۷۶۸۱۶۷
هادی مرزبان مهمان «از فراز الوند»
هادی مرزبان که به زودی نمایش «آهسته با گل سرخ» را روی صحنه می برد در برنامه «از فراز الوند» حضور خواهد داشت.

مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «از فراز الوند» در خصوص آخرین روز برنامه «از فراز الوند» در این هفته به خبرنگار برنا گفت: در روزی که در مجله صبحگاهی «از فراز الوند» منتصب است به سینما و تئاتر از هادی مرزبان کارگردان و مدرس تئاتر که به زودی نمایش «آهسته با گل سرخ» روی صحنه خواهد داشت دعوت کردیم تا با موضوع اوضاع و احوال اقتصادی تئاتر، تئاتر خصوصی و قیمت بلیت ها در گیشه با این پیشکسوت هنر نمایش گفت و گو کنیم.

احمدی افزود: این هفته با موضوع ورزش و سلامتی به وضعیت سلامت افراد در گروه های سنی مختلف پرداختیم و در هفته آینده تصمیم داریم ضمن پرداختن به پیاده روی عظیم اربعین به اوقات فراغت افراد مختلف در گروه های سنی مختلف بپردازیم.

سردبیر برنامه «از فراز الوند» در پایان گفت: شنبه به احتمال زیاد با دعوت از یکی از کشتی گیران پیشکسوت وضعیت کشتی را تحلیل و بررسی خواهیم کرد.

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز