ویژه برنامه ۷ قسمتی شبکه چهار برای اربعین حسینی؛

نگاهی متفاوت به پدیده اربعین از منظر علوم انسانی

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۹:۳۰
کد خبر: ۷۶۸۶۳۷
نگاهی متفاوت به پدیده اربعین از منظر علوم انسانی
ویژه برنامه تلویزیونی «رستاخیز» با اجرای وحید یامین پور از 5 آبان به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ گروه اجتماعی شبکه چهار سیما با ویژه برنامه «رستاخیز» به پیشواز اربعین سید و سالار شهیدان می رود.

به گفته حامد یامین پور تهیه کننده برنامه: « رستاخیز» ادای دین علوم انسانی به اربعین است که در هر قسمت دکتر وحید یامین پور مجری برنامه به گفتگو با کارشناسان و اساتید علوم انسانی در حوزه های مختلف اجتماعی، جامعه شناسی، تمدنی و مردم شناسی می پردازد.

یامین پور گفت: این ویژه برنامه در 7 قسمت 60 دقیقه ای تهیه و تولید شده است و از سه روز قبل از اربعین حسنی پخش آن آغاز می گردد.

وی افزود: نادر طالب زاده در حوزه پوشش رسانه ای اربعین و بازتاب آن در جهان، دکتر ابراهیم فیاض در بخش مردم شناسی و حجت الاسلام و المسلمین رهدار در حوزه تمدنی و نسبت اربعین با انقلاب اسلامی از جمله چهره های شناخته شده ای هستند که دکتر یامین پور در این ویژه برنامه با آنها گفتگوی می کند.

تهه کننده «رستاخیر» ریشه سناسی مداحی ونوحه های عربی را یکی از بخش های برنامه عنوان کرد و گفت: در این بخش دکتر صادقی مجد استاد دانشگاه امام صادق (ع)با مخاطبان درخصوص نوحه ها به زبان عربی گفتگو می کند. 

«رستاخیز» به سردبیری دکتر سید مجید امامی و کارگردانی پوریا ملک آبادی از روز شنبه 5 آبان هر شب ساعت 21:40 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 14 بازپخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز