چهره‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

زیر یه خم تلویزیون را نگیریم! /بازگشت عادل به آنتن/ پوشک را در طبیعت رها نکنیم!/خداحافظی فریبرز عرب نیا از بازیگری؟

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۶:۵۵:۲۵
کد خبر: ۷۶۸۸۹۹
زیر یه خم تلویزیون را نگیریم! /بازگشت عادل به آنتن/ پوشک را در طبیعت رها نکنیم!/خداحافظی فریبرز عرب نیا از بازیگری؟
یادداشت - مجتبی احمدی

در هفته‌ای که گذشت مدیریت شبکه 3، مدیر فعلی شبکه 3، فریبرز عرب‌نیا و مهناز افشار چهره‌های پر سر و صدای رسانه‌های مختلف و فضای مجازی بودند.

حفظ ستاره‌ها سخت است

علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه و معاون سابق سیما موضع متفاوتی در خصوص حذف برنامه «نود» و کنار رفتن عادل فردوسی‌پور داشت، او به عنوان یک مدیر باتجربه که موفقیت‌های زیادی در شبکه‌های تلویزیونی 5 و 3 بدست آورد در طول این سال‌ها و در برابر تمام اتفاقات سیاسی و... حمایت مفصلی از عادل فردوسی‌پور داشت و معتقد است مراقبت کردن از چهره‌های تلویزیونی و سینمایی که سرمایه‌های رسانه محسوب می‌شوند از وظایف اصلی مدیران است.

پورمحمدی معتقد است برنامه «نود» و فردوسی‌پور از سرمایه‌های تلویزیون محسوب می‌شوند و بایستی با تعامل بیشتر این سرمایه‌های حفظ شوند. قطعا‌ نگهداری از چهره‌ها و افراد مشهور و ستاره‌ها کار سختی است اما حفظ آنها بسیار مهم و گاهی از دست دادنشان هزینه‌دار است.

اظهارنظرهای مدیر سابق شبکه 3 نشان از این دارد که او به خوبی می‌داند برای حفظ مخاطب تلویزیون بایستی با هر حربه‌ای که شده ستاره‌ها را برای تلویزیون حفظ کرد.

فیلمنامه خوب نیست، من هستم

یکی از چهره‌های هفته گذشته فریبرز عرب‌نیا بود که معتقد بود از زبان من به دروغ نوشته‌اند از بازیگری خداحافظی کرده‌ام، من از بازیگری خداحافظی نکرده‌ام و نخواهم کرد. او معتقد است فیلمنامه خوبی پیشنهاد نمی‌شود که من امروز کم‌کار هستم. در واقع عرب‌نیا نبودنش را به گردن کارهای ضعیف انداخت و می‌گوید اگر فیلمنامه خوب باشد، من هستم.

فعال توئیتری

مهناز افشار این روزها از فعالان توئیتر است. او در زمینه‌های مختلف اظهارنظرهای جالب و جذابی دارد. از پوشک بچه گرفته تا خوشحالی همسرش از صعود تیم پرسپولیس به فینال جام باشگاهی آسیا و مطالبی از این دست. اینکه چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون دغدغه‌های اجتماعی داشته باشند و با ورود به معضلات و مشکلات جامعه اظهارنظر کنند قطعاً اتفاق مبارکی است اما نحوه ورود بسیار مهم است.

مهناز افشار یکی از چهره‌های منتخب هفته بود چرا که بی‌ربط و باربط اظهارنظرهای جالب و جذابی در صفحه توئیتری‌اش داشت.

مدیر محترم هفته!

علی فروغی بخواهد یا نخواهد یکی از چهره‌های هفته گذشته شد. او با هر دلیل و منطقی که عادل فردوسی‌پور را کنار گذاشت با خوشحالی و ناراحتی افراد متفاوتی روبرو شد. قطع به یقین او به عنوان یک مدیر جوان با اهداف و فاکتورهایی هدفمند اقدام به این تصمیم گرفته است. با این توصیف که ممکن است مجبور باشد به صلاح شبکه‌اش عادل را به آنتن برگرداند.

اینکه عادل فردوسی‌پوربازی حساس دو تیم پرسپولیس و السد قطر را گزارش کرد نشان از این داشت که خصومتی عمیق میان او و مدیر شبکه سه وجود ندارد و همه چیز قابل حل است اگر طرفین کوتاه بیایند. نمیتوان کتمان کرد که گزارش جذاب فردوسی‌پور در مسابقه پرسپولیس و السد قطر او را نیز یکی از چهره‌های منتخب هفته معرفی خواهد کرد. به خصوص با دیالوگ «جونم بیرانوند» دل بسیاری از هواداران پرسپولیس را بدست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز