با تبیین پرس تی وی:

تحلیلی بر انتخابات میان دوره ای آمریکا

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۰:۳۵
کد خبر: ۷۶۹۶۱۲
تحلیلی بر انتخابات میان دوره ای آمریکا
اهمیت انتخابات میان دوره ای در آمریکا و تاثیر آن بر سرنوشت ریاست جمهوری دونالد ترامپ در شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «ما مردم» با مروری بر انتخابات میان دوره ای آمریکا که فرصت ابراز عقیده برای دموکرات ها، مستقل ها و دیگر منتقدان ترامپ فراهم می کند، به بررسی عملکرد ترامپ در دوران ریاست جمهوری و سیاست های وی در زمینه هایی همچون اقتصاد خواهد پرداخت.

این برنامه که با حضور کارشناسانی همچون مت واترز کاندیدای حزب آزادیخواه سنا و مایلز هونیگ کاندیدای حزب سبز در ناحیه هفتم مریلند روی آنتن می رود در ادامه به گفت و  گو در مورد سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ که اعتراضات زیادی را در داخل آمریکا به دنبال داشته است اشاره دارد و شایعات موجود درخصوص دخالت چین و روسیه در انتخابات میان دوره ای آمریکا را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 5 آبان ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز