با پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه؛

مرحله بازخوانی آثار شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» آغاز شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۸:۴۹
کد خبر: ۷۷۰۳۵۱
مرحله بازخوانی آثار شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» آغاز شد
با پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»، حدود 1000 اثر از 215 شرکت کننده در این رویداد ادبی و فرهنگی بازخوانی می شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مرحله بازخوانی آثار راه یافته به شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» با شرکت 215 شرکت کننده از سراسر کشور آغاز شد. 

در این دوره از این رویداد ادبی حدود 1000 اثر در سه بخش شعر و داستان و بخش ویژه ای با محوریت «مدح پیامبر و وحدت» به رقابت با یکدیگر می پردازند. 98 نفر از شاعران و نویسندگان متقاضی خانم و 117 نفر از شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، آقا هستند. 

همچنین استان های تهران و قم با بیشترین تعداد شرکت کننده در صدر فهرست استان ها قرار دارند. 

این آمار در حالی است که در دوره شانزدهم جشنواره شعر و داستان جوان سوره، شرط سنی شرکت کنندگان از 30 به 25 سال کاهش یافته است. 

شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری 12 و 13 آذر ماه در شهر رشت برگزار می شود. این جشنواره پیش از این به برگزاری کارگاه های تخصصی شعر و داستان در بیش از 10 مرکز استان با حضور اساتید مجرب و شناخته شده ادبیات اقدام کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز