پرس تی وی بررسی می کند:

چشم انداز روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۷۷۰۹۹۰
چشم انداز روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی
سفر اخیر نتانیاهو به عمان و واکاوی روابط میان رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در برنامه «خورشید خواهد دمید» مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «خورشید خواهد دمید» (The Sun Will Rise) به تهیه کنندگی احمد کابالو و روشن محمد صالح، با نگاهی به سفر دو روزه بنیامین نتانیاهو به عمان و ملاقات وی با سلطان قابوس، دلایل این سفر از جمله پیشبرد روند صلح در منطقه خاورمیانه و گفت‌وگو درخصوص مسائل دوجانبه مرتبط با ثبات منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد. 

در این برنامه همچنین روابط سیاسی میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی از جمله عربستان بررسی شده و در مورد نگاه عربستان نسبت به جنبش مقاومت فلسطین و حماس که با اشغالگری های رژیم صهیونیستی مخالف اند، تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

انجام این ملاقات بلافاصله بعد از دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با پادشاه عمان نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است.

«خورشید خواهد دمید» به تهیه کنندگی احمد کابالو و روشن محمد صالح، جمعه 11 آبان ساعت 18:00 از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه شنبه ساعت 05:00 و 14:00 ، یکشنبه ساعت 00:05 بامداد و سه شنبه ساعت 12:00 بازپخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز