در پی پیگیری‌های خبرنگار برنا؛

«فوق لیسانسه‌ها» در بلاتکلیفی

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۱۰۶۹
«فوق لیسانسه‌ها» در بلاتکلیفی
«فوق لیسانسه‌ها» همچنان در بلاتکلیفی است و با وجود گذشت نیمی از فصل پاییز هنوز این مجموعه وارد مرحله تولید نشده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پس از پخش آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها 2» خبر از ساخت فصل جدیدی از این مجموعه با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» داده شد که با وجود گذشت بیش از 10 ماه از انتشار این خبر با بررسی‌های صورت گرفته از سوی خبرنگار برنا همچنان این مجموعه وارد مرحله تولید نشده است.

رضا جودی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، اظهار داشت: هنوز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» آغاز نشده، حتی زمان شروع تصویربرداری نیز مشخص نیست و نمی‌دانم چه زمانی ممکن است وارد مرحله تولید شویم.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» در ادامه دو فصل قبلی «لیسانسه‌ها» تولید خواهد شد و به گفته مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما این مجموعه قرار بود «فوق لیسانسه‌ها» پاییز امسال جلوی دوربین برود. طرح این مجموعه به تصویب رسیده و سروش صحت به همراه ایمان صفایی نگارش آن را بر عهده دارند و اکثر بازیگران فصل قبل این مجموعه در فصل جدید نیز حضور خواهند داشت.

فصل اول این سریال در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از چهارم دی‌ ماه ۱۳۹۵ شروع و قسمت آخر آن ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ پخش شد. پخش فصل دوم این سریال در ۴۰ قسمت از آذر ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲ بهمن ۱۳۹۶ به پایان رسید 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز