در کانال کردی شبکه سحر؛

دنیای رنگارنگ برنامه «خانواده»

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۷۱۲۶۹
دنیای رنگارنگ برنامه «خانواده»
مجله تصویری «خانواده» از برنامه های پرطرفدار کانال کردی شبکه سحر است که به دو گویش سورانی و کورمانچی از شنبه تا پنجشنبه در ساعت 17:40 به مدت 50 دقیقه مهمان خانه کردزبانان مخاطب شبکه سحر در کردستان عراق و کشورهای دیگر دارای جمعیت کردزبان از جمله ترکیه و سوریه است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «خانواده» به  لهجه سورانی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود. این برنامه متشکل از بخش های متنوع و جذابی از جمله بخش پزشکی، بخش های آموزش آشپزی و مسائل هنری، آیتم اقلیم ایران و بحث های کارشناسی است که توانسته است این برنامه را به یکی از برنامه های پربیننده کانال 24 ساعته کردی سحر تبدیل کند.

روزهای زوج مجله تصویری «خانواده» از استودیو تهران و با تهیه کنندگی ارسلان خندانی بهبهانی بر روی آنتن می رود. مجری های تهران، ثریا مولانی، شایسته ابراهیمی و آزاد ابراهیمی هستند. در هر برنامه، دو مجری اجرای بخش های مختلف را برعهده دارند. روزهای فرد این برنامه از مرکز مهاباد و با تهیه کنندگی کامران یوسفی و اجرای کژال فرهادی به محضر بینندگان ارائه می شود.

روزهای پنجشنبه، برنامه «خانواده» به کورمانجی زبانان اختصاص داشته و با تهیه کنندگی مصطفی محمودی و اجرای نشمیل نظامی بر روی آنتن می رود.

امروز چهارشنبه 9 آبان، در برنامه «خانواده»، موضوع (قوانین نکاح در سطح منطقه ای و بین المللی) با حضور کوروش فتحی، وکیل پایه یک دادگستری بررسی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز