چهره های هفته ای که گذشت؛

از بی پولی دلدادگان تا قلب رشیدِ رشیدپور/ از تلویزیون آموختیم؛ هرچقدر پول بدی، آش می خوری!

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۸:۵۳:۰۹
کد خبر: ۷۷۱۲۸۸
از بی پولی دلدادگان تا قلب رشیدِ رشیدپور/ از تلویزیون آموختیم؛ هرچقدر پول بدی، آش می خوری!
یادداشت_ پیروز قهرمانی

عجیب ترین اتفاقی که هفته گذشته در محافل مجازی و واقعی پیچید برمی گردد به اخبار شبانگاهی چندشب پیش که زهرا رکوعی گوینده اخبار شبانگاهی به تاخیر در پخش اخبار به دلیل پخش فوتبال و سریال اعتراض کرد و این اعتراض به شدت در فضای مجازی پیچید. فردای همان شب اعتراض زهرا رکوعی به پخش شبکه سه در بنرامه «حالا خورشید» که این روزها مدعی العموم است و سنگ همه را به سینه می زند پاسخ داده شد اگرچه رضا رشیدپور در اقدامی کاملا حرفه ای و اخلاقی بایت این نمایش که به سخره گرفتن گوینده خبر را با خود به همراه داشت عذرخواهی کرد و سعی کرد این ماجرا عمق  نگیرد اما همکار زهرا رکوعی در اقدامی عجیب غریب تر پاسخ اقدام رشیدپور را داد تا معین آل داود هم یکی از چهره های هفته باشد.

برای خیلی از مخاطبان سیما که رده های مختلف را نمی شناسند و در جریان امور مدیریتی تلویزیون نیستند این رفتار بسیار عجیب بود که چرا شبکه سه خودش، خودش را می زند در حالی که واقعیت چیز دیگری بود و حوزه خبر مدیریتی جداگانه نسبت به مدیریت هر یک از شبکه ها دارد.

چهره ی دیگر این هفته پانته آ بهرام بود که قصه کناره گیری اش از سکانس های پایانی سریال توسط منوچهر هادی رسانه ای شد. پانته آ بهرام معتقد بود بایستی دستمزدم را نقدا بگیرم تا برای قسمت های پایانی جلوی دوربین هادی بروم در حالی که تیم تهیه به او دو عدد چک تحویل داده بودند و او نپذیرفته بود.

چهره دیگر هفته اما خانم گوهر خیراندیش بود که اصولا زندگی پر سر و صدایی در فضای مجازی و واقعی ندارد. خیراندیش اما این بار پر سر و صدا ظاهر شد. او با کامنتی زیر پست گلاب آدینه به اقدام پانته آ بهرام  و گلاب آدینه مهر تایید زد و گفت من و بسیاری از عوامل سریال «دیوار به دیوار2» هم یازده ماه است دستمزدمان را نگرفته ایم.

اگرچه کماکان عادل فردوسی پور، رضا رشیدپور و به نوعی تهیه کننده سریال «دیوار به دیوار» چهره های اصلی این هفته هستند و نذری محمدرضا گلزار در خانه پدری اش یکی از اتفاقات عجیب در هفته ای که گذشت بود اما گویندگان بخش اخبار شبانگاهی و پانته آ بهرام همراه با گوهر خیراندیش را به عنوان چهره های پر سر و صدای این هفته معرفی می کنیم.

قابل ذکر است بازگشت بهروز افخمی به برنامه «هفت» و همراه نشدن مسعود فراستی در فصل جدید با او دیگر شخصیت های این هفته اند که می توانند چهره های منتخب هفته گذشته را به خود اختصاص دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز