آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران سینما؛

«مغزهای کوچک زنگ زده» در مسیر ۱۰ میلیارد، «گام‌های شیدایی» کمتر از یک میلیون

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۷۷۱۴۹۱
«مغزهای کوچک زنگ زده» در مسیر ۱۰ میلیارد، «گام‌های شیدایی» کمتر از یک میلیون
«مغزهای کوچک زنگ زده» هومن سیدی به 10 میلیارد تومان نزدیک شده و همچنان با فروش خوبی روبرو است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «هزارپا» جدیدترین اثر سینمایی ابوالحسن داوودی پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران همچنان در چهارمین ماهی که از اکرانش می‌گذرد با فروش قابل قبولی همراه است و پس از آن «مغزهای کوچک زنگ‌زده» پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای ایران نزدیک به 10 میلیارد تومان تا امروز فروش داشته است.

فیلم‌های «تنگه ابوقریب» و «لس‌آنجلس تهران» نیز با فروش‌ قابل قبولی به اکران خود ادامه می‌دهند و پیش‌بینی می‌شود جدیدترین اثر سینمایی تینا پاکروان طی روزهای آینده به فروش بیشتری دست یابد. فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی که به نظر می‌رسد تحریم‌های حوزه هنری تأثیر منفی بسیاری بر فروش آن گذاشته به مرز دو میلیارد تومان نزدیک شده است.

نکته جالب توجه در آمار فروش فیلم‌های در حال اکران «گام‌های شیدایی» حمید بهمنی است که سال 1391 با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شد و پس از شش سال به تازگی اکران شده که با وجود گذشت یک هفته از اکران، این فیلم تنها موفق به فروش 500 هزار تومان شده است و دیگر نکته جالب توجه حضور سه فیلم کمدی در بین 5 اثر پر فروش این روزهای سینمای ایران است که می‌تواند اتفاقی تکراری اما قابل تأمل باشد.

 تازه ترین آمار فروش فیلم های در حال اکران 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز