در همدان

پوستر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۱:۳۹
کد خبر: ۷۷۱۸۲۸
پوستر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد
پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق شهروندی» رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، آیین رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان صبح امروز (شنبه ۱۲ آبان) در مدرسه ابتدایی «شهید سردار حسین همدانی» در دیزج همدان آغاز شد.

این مراسم با حضور مریم کاظمی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک، مسئولان استانی، مجید قناد و حسین محب اهری و جمعی دیگر از هنرمندان و صدها نفر از نوباوگان، کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان برگزار شد و خود کودکان و نوجوانان این پوستر را رونمایی کردند.

مریم کاظمی در این مراسم خودش را به بچه‌های مدرسه و دیگر مهمانان معرفی کرد و گفت: خوشحالم که در این جمع و در این مدرسه با حضور کادر مدرسه و بچه‌ها هستم. شعار امسال جشنواره کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی است امیدوارم همه شما بچه‌ها در این جامعه از حقوق خود در مدرسه،‌خانواده و جامعه آگاه باشید.

وی در ادامه افزود: این را بدانید که همه کارها برای شما است، شما آینده‌ساز این کشور هستید،‌ شما باید بدانید کجا قرار دارید و دانش و نشاط و انرژی‌تان را نگاه دارید چون ما به شما احتیاج داریم. امیدوارم همیشه لبتان خندان باشد و ما هم برای شما کارهای خوب تولید کنیم.

از دیگر برنامه‌های این مراسم نمادین آغاز جشنواره برنامه‌های شادی بود که توسط  مجید قناد و جمعی دیگر از هنرمندان برپا شد. در حاشیه این مراسم به همه دانش‌آموزان بسته لوازم‌التحریر هدیه داده شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی، آذر ماه امسال در شهر همدان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز