در«نسیم زندگی» امروز کانال اردوی شبکه سحر؛

بیماری های مادرزادی قلب در نوزادان

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۴:۰۴
کد خبر: ۷۷۴۱۳۰
بیماری های مادرزادی قلب در نوزادان
برنامه «نسیم زندگی» کانال اردوی شبکه سحر با دعوت از اکبر نیک پژوه، متخصص قلب و عروق، مبحث « بیماری های مادرزادی قلب در نوزادان » را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با توجه به اینکه بیماری های مادرزادی قلب، شایعترین ناهنجاری مادرزادی در نوزادان است، به این موضوع پرداخته است. 

به دلیل پیچیدگی هایی که در تکامل سیستم قلب و عروق وجود دارد در دوران جنینی بیماری های مادرزادی قلب شایع تر است ، اگرچه امروزه اکثر بیماری های مادرزادی قلب قابل درمان هستند ولی باز هم این بیماری ها مرگ و میر بالایی در کودکان دارند. چگونگی پیشگیری و درمان این ناهنجاری، مسئله ای است که «نسیم زندگی» امروز به آن می پردازد.

«نسیم زندگی» برنامه ای است ترکیبی و گفت و گو محور که سعی دارد در حوزه پزشکی، روانشناسی و مذهبی درباره مسائل مهم و کلیدی خانواده ها و با بهره مندی از نظرات کارشناسان برای مخاطبان خود، راهکارهایی ارائه کند.

بخش های متنوع برنامه «نسیم زندگی» ، این برنامه را به یکی از برنامه های پرتماشاگر کانال 24 ساعته بین المللی اردوزبان شبکه سحر تبدیل کرده است.

این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه خالدی و علیرضا مهدوی، امروز شنبه 19 ابان ماه در ساعت 17 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه بر روی آنتن کانال اردو می رود.

اجرای این برنامه را رباب منصوری، حسن زیدی و شایسته درانی بر عهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز