پخش ۱۲ قطعه موسیقیایی در مجله شبانه شبکه چهار؛

بررسی سرعت اجرا و تکنیک موسیقی در «شب موسیقی»

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۸:۴۳
کد خبر: ۷۷۴۳۵۷
بررسی سرعت اجرا و تکنیک موسیقی در «شب موسیقی»
در برنامه امشب «شب موسیقی»، با حضور علیرضا پور امید و دکتر علیرضا امینی آهنگساز و محقق وکارشناس موسیقی، به سرعت اجرا و تکنیک در موسیقی ایرانی امروز پرداخته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در شب موسیقیایی «شب های هنر» به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، امشب « سرعت اجرا و تکنیک موسیقی» مورد بررسی قرار می گیرد.

رضا مهدوی در این گفتگوی شبانه میزبان علیرضا پور امید پژوهشگر موسیقی و دکتر علیرضا امینی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی می شود.

همچنین برای این برنامه 12 قطعه موسیقی انتخاب شده است که پس از صحبت های کارشناسان، این قطعات را به عنوان شاهد مثال می شنویم.  قطعه های موسیقی از هنرمندانی همچون مرتضی همایونپور، جواد بدیع زاده، بنان، داریوش رفیعی ،سالار عقیلی، همایون شجریان و مهیار شادروان انتخاب و پخش می شود.

در برنامه امشب «شب موسیقی» علاوه بر آیتم «چهل سالگی» که درباره رادیو در بعد از انقلاب است، صحبت های محمد جلیل عندلیبی را هم درباره موضوع برنامه می شنویم.

«شب های هنر» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 ،هر شب با یک تیم تهیه و اجرا به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «روایت» و «سینما» می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز