مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران خبر داد؛

راه اندازی پویش ملی من کتاب می خوانم در رادیو ایران

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۸:۵۳
کد خبر: ۷۷۵۸۴۴
راه اندازی پویش ملی من کتاب می خوانم در رادیو ایران
یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران از راه اندازی پویش ملی «من کتاب می‌خوانم» در رادیو ایران خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ گودرزی درباره ویژه برنامه‌های رادیو با موضوع کتاب گفت: در اردیبهشت‌ماه آئین سخن را برگزار کردیم که ویژه پاسداشت زبان پارسی بود.

وی افزود:در آستانه فرا رسیدن هفته کتاب، برنامه "کافه هنر" در اواخر آبان ماه به هفته کتاب اختصاص داده می شود و به طرح پویش "من کتاب می‌خوانم" می‌پردازد.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با بیان اینکه امسال چهارمین دوره پویش «من کتاب می‌خوانم» برگزار می شود، بیان کرد: در این دوره با چند نهاد از جمله شبکه ترویج کتاب‌خوانی ایران و خانه کتاب مشارکت کردیم. قرار است 40 کتابخانه در مناطق محروم ساخته شود و با جام باشگاه‌های کتابخوانی همکاری خواهیم داشت.

گودرزی تصریح کرد:جام باشگاه‌های کتابخوانی در واقع کاری است که شبکه ترویج کتابخوانی انجام می‌دهد و به صورت گسترده در مناطق محروم کتاب را بین مردم توزیع می کنند و در کنار آن 40 کتابخانه هم راه‌اندازی می‌شود و ما از ناشران، مولفان و مردم درخواست می‌کنیم که در سامانه‌ای که طراحی خواهیم کرد، کتاب به این کتابخانه‌ها اهدا کنند.

برنامه "فرهنگ مردم" نیز به مناسبت هفته کتاب، جمعه 25 آبان به موضوع کتاب و کتاب خوانی در ادبیات شفاهی و ویژگی های اخلاقی و رفتاری مردم ایران از نگاه جهانگردان خارجی می پردازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز