توسط کمیسیون فیلم کالیفرنیا؛

فیلمبرداری در محدوده آتش‌سوزی ممنوع شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۸:۴۷
کد خبر: ۷۷۵۸۷۶
فیلمبرداری در محدوده آتش‌سوزی ممنوع شد
کمیسیون فیلم کالیفرنیا، فیلمبرداری در منطقه «استِیت پارک» و سواحل محدوده آتش‌سوزی کالیفرنیا را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کمیسیون فیلم کالیفرنیا، فیلمبرداری در منطقه «استِیت پارک» و سواحل محدوده آتش‌سوزی کالیفرنیا را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

این کمیسیون دیروز سه‌شنبه بعد از ظهر اعلام کرد که پس از سوختن ۱۵۰ مایل مربع از منطقه ونچورا و لس‌آنجلس کاونتی طی ۶ روز گذشته، هنوز ۳۵ درصد از حجم آتش‌سوزی باقی مانده است. در این آتش‌سوزی بیش از ۴۰۰ سازه نابود شده است.

به منظور مهار آتش در منطقه مَلیبو، بزرگراه شماره یک در امتداد بزرگراه ساحل اقیانوس (پاسیفیک کاست) به سمت شمال و جنوب در مسیر بلوار سان‌سِت بسته است.

مسئول این کمیسیون گفت: درخواست برای فیلمسازی و فیلمبرداری در این منطقه و نیز در منطقه مجاور آن یعنی «استِیت پارک» و سواحل آن تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی افزود: «پارک تاریخی ویل راجرز» به عنوان مقر آتش‌نشانان استفاده می‌شود و در محدوده ممنوعه فیلمبرداری است. مناطق ساحلی لس‌آنجلس کاونتی که از سوی موسسه فیلم لس‌آنجلس مجوز فیلمبرداری داشتند نیز در حال حاضر دسترسی‌شان به خاطر مجاورت با منطقه آتش‌سوزی قطع و عملا در آنجا کاری پیش نخواهد رفت.

به دنبال افزایش تلفات و تخریب آتش‌سوزی گسترده در کالیفرنیا که از روز جمعه هفته گذشته آغاز شده، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد دیروز در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد. روز دوشنبه در مناطق شمالی این ایالت ۱۳ جسد دیگر پیدا شد. با کشف این اجساد تازه، تلفات آتش‌سوزی در کالیفرنیا حالا به ۴۴ کشته افزایش یافته است.

 به دنبال آتش‌سوزی در اردوگاه‌ها در کالیفرنیا (کمپ فایر) که ۱۱۷ هزار هکتار در شمال این ایالت را سوزانده و هفت هزار سازه را نابود کرده، بیش از ۵۲ هزار تخلیه شدند و ۱۳۸۵ نفر هم در پناهگاه منتقل شدند. بر اثر آتش‌سوزی در لس آنجلس و شهرستان‌های ونچورا در جنوب کالیفرنیا (وولسی فایر) ۵۷ هزار سازه و ساختمان در خطر هستند. این حریق تاکنون بیش از ۹۳ هزار هکتار را سوزانده و حداقل ۴۳۵ ساختمان را از بین برده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز