از دید پرس تی وی:

نگاهی به روند افزایشی تعداد بی‌خانمان ها در بریتانیا

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۹۳۴
نگاهی به روند افزایشی تعداد بی‌خانمان ها در بریتانیا
شبکه پرس تی وی با نگاهی به موضوع افزایش تعداد افراد بی‌خانمان در بریتانیا به بررسی برنامه های فیلیپ هاموند، وزیر اقتصاد این کشور برای حل این معضل می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه این هفته «پرسشی ساده» (A Simple Question) به تهیه کنندگی احمد کابالو ضمن اشاره به اظهارات اخیر فیلیپ هاموند درخصوص جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا و تاثیر آن بر سیاست های اقتصادی بریتانیا در آینده، به بررسی احتمال اتخاذ سیاست های ریاضتی جدید در بریتانیا در پی عدم توافق با اتحادیه اروپا می پردازد.

این برنامه همچنین با مروری بر صحبت های ترزا می درخصوص آینده بریتانیا پس از جدایی از اتحادیه اروپا و بررسی ادعاهای وی، سیاست های رفاهی دولت بریتانیا که سبب افزایش بی‌خانمان‌ها در مناطق مختلف بریتانیا شده است را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

اعمال فشار نمایندگان بریتانیا بر هاموند برای اتخاد روش هایی برای کمک به افراد کم درآمد نیز از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه است.

«پرسشی ساده» با اجرای لمبیت اپیک، جمعه 25 آبان ساعت 20:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 12:00 ، یکشنبه ساعت 10:00 و دوشنبه ساعت 05:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز