کارشناسان اقتصادی پرس تی وی بررسی می کنند:

انتخابات برزیل و آینده پیش روی این کشور

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۰:۲۷
کد خبر: ۷۷۵۹۴۲
انتخابات برزیل و آینده پیش روی این کشور
انتخابات برزیل و آینده در انتظار این کشور با پیروزی اخیر بولسانارو، عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با نگاهی به پیروزی بولسانارو، نامزد راست افراطی در انتخابات ریاست جمهوری برزیل به بحث در مورد جایگاه لولا داسیلوا، رئیس جمهور سابق این کشور در میان مردم علی‌رغم اتهاماتی مبنی بر فسادهای مالی علیه وی می پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن مروری بر چرایی محبوبیت داسیلوا در میان مردم فقیر، تاثیرات مثبت سیاست های وی در بخش آموزش و مسکن نیازمندان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نقش حزب کارگران برزیل در کاهش فقر و نابرابری در این کشور، برنامه ها و سیاست های اقتصادی بولسانارو و نگاه وی به بخش خصوصی، تاثیر مدل اقتصادی جدید بولسانارو بر زندگی افراد فقیر و قشر ضعیف در برزیل و شباهت های رئیس جمهور منتخب برزیل با دونالد ترامپ در رفتار و سیاست ها از دیگر محورهایی است که در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«شکاف اقتصادی» با اجرا و تهیه کنندگی کاوه تقوایی، ساعت 00:03 بامداد جمعه 25 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 23:00 ، یکشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 10:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز