به کارگردانی میرکمال میرنصیری؛

تقدیر بنیاد فردوسی از نمایش رستم و سهراب مددجویان خیریه کهریزک

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۹۴۷
تقدیر بنیاد فردوسی از نمایش رستم و سهراب مددجویان خیریه کهریزک
در آیین پایانی نمایش رستم و سهراب به کارگردانی میرکمال میرنصیری و بازیگری گروهی از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک در شامگاه ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۷ در تالار وحدت، بنیاد فردوسی با حضور چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر از این نمایش تقدیر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یاسر موحدفرد (دبیرکل بنیاد فردوسی) با اهدای سپاس نامه از میرکمال میرنصیری (کارگردان نمایش رستم و سهراب) و ۳۰ نفر بازیگر این نمایش فاخر با حضور چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر از جلمه لوریس چکناوریان (آهنگساز)، امین تارخ (بازیگر)، حمید استیلی و حسین کلانی (پیشکسوتان تیم ملی فوتبال) و محمدعلی بهمنی و حسین داوری (شاعر) تقدیر کرد.

نمایش «رستم و سهراب» به کارگردانی میرکمال میرنصیری با بازی ۳۰ نفر از معلولان و مددجویان ساکن آسایشگاه کهریزک از ۲۰ آبان در تالار وحدت روی صحنه رفته بود. این نمایش فاخر حاصل تجربه ۱۸ سال نمایش درمانی میرکمال میرنصیری (کارگردان تاتر) و ۹ سال تمرین با تعدادی ازمعلولین جسمی آسایشگاه خیریه کهریزک است. از ویژگی‌های این نمایش متنی زیبا، چهرپردازی و طراحی لباس و صحنه باورپذیر و متناسب با معلولین بوده که مورد اقبال چشمگیر مخاطبان و هنرمندان قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز