چهره‌های هفته‌ای که گذشت

بازیگری که بدون تحقیق انتخاب شد/ ملت تاوان تحریم را می‌دهند نه دولت/ شکست ستاره سینما در تلویزیون

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۴:۳۹
کد خبر: ۷۷۶۱۵۳
بازیگری که بدون تحقیق انتخاب شد/ ملت تاوان تحریم را می‌دهند نه دولت/ شکست ستاره سینما در تلویزیون
یادداشت: مجتبی احمدی

چهره‌های این هفته، ماری سلامه بایگر لبنانی سریال حوالی پاییز، هاتف علیمردانی کارگردان سینما، مجید انتظامی آهنگساز و محمدرضا گلزار بازیگر سینما هستند.

آنه ماری سلامه 

این بازیگر به این دلیل به عنوان چهره هفته انتخاب شد که بعد از دیده شدن در مجموعه تلویزیونی حوالی پاییز فیلم‌ها و عکس‌های متفاوتی از دیگر فعالیت‌های او در فضای مجازی منتشر شد که عوامل سریال را زیر سوال برد.

قطعا انتخاب بازیگران خارجی برای نقش‌هایی شبیه به ساره در سریال حوالی پاییز به باور مخاطب کمک می‌کند، اما بی شک هستند بازیگرانی که در کشور ما می‌توانند ایفاگر نقش‌هایی با این قد و قواره باشند. جدا از نقدهایی که بر سریال وارد است قطعا این بازیگر لبنانی بازی ویژه و عجیب غریبی را ارائه نداده است که کمک دوچندانی به سریال کرده باشد با این حال او را چهره هفته انتخاب کردیم تا حواشی اطراف حضور او در این سریال از دید ما پنهان نشود. 

مجید انتظامی 

مجید انتظامی مدت‌هاست کاری نمی‌کند. این آهنگساز مشهور و صاحب سبک و باسابقه دنیای موسیقی و سینما که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و خانواده سینما و موسیقی جزو نخبه‌های این عرصه محسوب می‌شود. مدت‌ها به دلیل بیماری پدر کار نمی‌کرده و این روزها هم  بیشتر درگیر فیزیوتراپی است و معتقد است آدم قرار نیست تا آخر عمر کار کند. او ناراحت است از این که افرادی که از موسیقی چیزی نمی‌دانند به تلویزیون دعوت می‌شوند و در مورد موسیقی فتوا می‌دهند. مجید انتظامی می‌گوید تارک دنیا نشده‌ام اما در شرایط فعلی دل‌گیرم.

مجید انتظامی این روزها در حال نگارش قطعه جدیدی است که به اتفاق همسرش آن را در کنسرتی اجرا کند.

هاتف علیمردانی 

هاتف علیمردانی کارگردان سینما یک تنه با ترامپ درگیر شد تا دیگر هنرمندان هم در این مسیر با او همراه شوند.

او حتی در پوستر فیلم جدیدش "کلبموس" به ترامپ کنایه زد.

بعد از هاتف علیمردانی، اصغر فرهادی، رخشان بنی اعتمادی، کیانوش عیاری، رحمان فرمان آرا، کیهان کلهر، حسین علیزاده و بسیاری دیگر تحریم‌ها علیه ایران را زیر سوال بردند.

محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار  مدت‌هاست که چهره‌های هفته‌های مختلف ماست. تقریبا هر دو هفته یک بار او  چهره منتخب هفته است اما این بار او را به این دلیل به عنوان چهره هفته انتخاب می‌کنیم که با سعه صدر نظر منتقدان را در خصوص اجرایش پذیرفت و گفت شاید اگر من هم مجری بودم و بازیگر نبودم به سبک و سیاق اجرای خودم در برنامه "برنده باش" انتقاد داشتم اما این روزها در حال تجربه جدیدی هستم.

بسیاری از منتقدان اجرای او را در برنامه "برنده باش" نپذیرفتند.

نظر شما
پرونده ویژه