برای سریال جدیدی؛

سپند امیرسلیمانی در جست‌و‌جوی عتیقه‌ای به کیش می‌رود

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۷۷۶۲۶۲
سپند امیرسلیمانی در جست‌و‌جوی عتیقه‌ای به کیش می‌رود
سپند امیر سلیمانی که اخیرا قرارداد بازی در سریالی به کارگردانی حسن لفافیان را بسته در گفت و گو با خبرنگار برنا اطلاع داد: تصویربرداری این سریال از دی ماه آغاز می شود.

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزوین که ایفاگر نقش های متفاوتی از جمله فیلم های: «هزارپا»، «اخراجی ها»، «خوب بد جلف» و همچنین سریال هایی چون: «من یک مستاجرم»، «شب های برره»، «مرد هزارچهره»، «کلاه پهلوی» و... بوده، در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به آخرین فعالیت خود بیان کرد: اخیرا قرار داد یک سریال سی قسمتی به کارگردانی حسن لفافیان را بستم که  تصویربرداری آن از دی ماه در جزیره کیش آغاز شود.

او ادامه داد: این سریال مجموعه ای از چند قصه است که هر قصه چند قسمت این مجموعه را به خود اختصاص داده است. نقطه اشتراک تمام این قصه‌ها به یک موضوع منتهی می‌شود ولی بازیگرها تغییر می‌کنند.

بازیگر «در حاشیه» با توجه به ژانر این سریال عنوان کرد: این سریال در ژانر اجتماعی تهیه شده است و همه شخصیت‌ها به دنبال یک عتیقه هستند که هشت قسمت آن در یک شهر، یازده قسمت در شهر دیگر و به همین ترتیب تا سی قسمت در شهرهای مختلف تصویربرداری می شود و تنها نقطه اشتراک میان آن ها جستجو آن جنس عتیقه است.

امیرسلیمانی یادآور شد: من در 11 قسمت از این سریال به ایفای نقش می‌پردازم و تا کنون قرارداد برزو ارجمند و مریم خدارحمی قطعی شده است.

نظر شما
پرونده ویژه