به کارگردانی مهدی گلستانه؛

اولین ویدئو از نقش آفرینى بهرام رادان در «رقص روى شیشه»

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۲:۰۰
کد خبر: ۷۷۶۶۴۷
اولین ویدئو از نقش آفرینى بهرام رادان در «رقص روى شیشه»
اولین ویدئو از بازى بهرام رادان در مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه رونمایى شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گروه این روزها در حال آماده شدن براى ادامه فیلمبردارى در شمال کشور هستند و تاکنون همه بازیگران این مجموعه مقابل دوربین رفته اند و بهرام رادان به عنوان بازیگر اصلى این مجموعه در روزهاى گذشته بازى خود را آغاز کرده است شایان ذکر است این اولین بازی این بازیگر در حوزه سریال است.

«رقص روى شیشه» یکى از مجموعه هاى پرستاره در حال تولید در شبکه نمایش خانگى است که مهدى گلستانه کارگردانى آن را بر عهده دارد .این مجموعه قرار است در ٢٦ قسمت تولید و عرضه شود و بیش بینى مى شود یکى از سریال هاى موفق شبکه نمایش خانگى در سال جارى باشد.

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایى، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بیتا فرهى، سحر قریشی، همایون ارشادى، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب ، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده،احسان سعادتی، دانیال کریمی‌ و حسین شمس رضوی در این مجموعه به ایفاى نقش مى پردازند.

به زودی و با نگارش همزمان فیلمنامه قسمت های بعدی بازیگران مطرح دیگری به پروژه اضافه خواهند شد و همچنین گروه قصد دارد که بازیگران جوان ‌مستعدی را هم به سینمای ایران معرفی کند.

فیلمنامه «رقص روى شیشه» براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى نوشته شده که فضایى عاشقانه و اجتماعى دارد.

نظر شما