برگزاری همزمان «سینماحقیقت» در ۵ استان/ ثبت نام کارگاه آغاز شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۹:۰۷
کد خبر: ۷۷۶۸۲۶
برگزاری همزمان «سینماحقیقت» در ۵ استان/ ثبت نام کارگاه آغاز شد
​دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به شکل همزمان در ۵ استان کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امسال شهرهای اصفهان، بوشهر، تبریز، ساری و شیراز، میزبان دوازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» خواهند بود تا علاقمندان سینمای مستند در این شهرها، بصورت همزمان تماشاگر آثار منتخبی از جشنواره «سینماحقیقت» باشند.

سالن‌ نمایش فیلم‌های منتخب «سینماحقیقت» در شهرهای یادشده، به این شرح است: سالن نمایش سوره اصفهان، سینمای شهید آوینی بوشهر، پردیس سینمایی ستاره‌باران تبریز، سالن حوزه هنری مازندران ساری، پردیس سینمایی گلستان شیراز.

این آثار در فاصله روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذر که دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در پردیس سینمایی «چارسو» شهر تهران برگزار می شود، در استان‌های مذکور به نمایش عمومی گذاشته می‌شوند.

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که با حضور استادان خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

عناوین این کارگاه‌های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند، تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور و ایجاد فرصت برای تعاملات بین‌المللی، طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن شماره ۲ پردیس چارسو برگزار می‌شود، به این شرح است: دراماتورژی در سینمای مستند، مستر کلاس فیلمبرداری، صدا و موسیقی در فیلم مستند.

جان‌فرانکو پانونه، کلر پیژمان و اریک اشپیتزر مارلین، مدرسان کارگاه‌های پژوهشی این دوره‌ی جشنواره هستند.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (شنبه ۲۶ آبان‌ماه ۹۷) به مدت ده روز، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نمایند.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وب‌سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز