جایزه ۵ میلیون تومانی طراحی پوستر؛

فراخوان چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۵:۰۷
کد خبر: ۷۷۷۱۶۴
فراخوان چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا
دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح های نو و بدیع، طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا را با اعلام فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان به شکل مسابقه برگزار می نماید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری و تکیه بر محوریت نمادهای ایرانی_اسلامی و همینطور استفاده از المان های رادیویی و رسانه های شنیداری از ملاک های اصلی طراحی پوستر جشنواره خواهد بود.

در این فراخوان در باره‌ی شرایط مسابقه آمده است:شرکت برای همه هنرمندان آزاد است و هر هنرمند می تواند حداکثر 3 اثر به دبیرخانه ارسال نماید.آثاربایستی  در ابعاد  70*50  با کیفیت 300dpi و در قالب jpg ارسال گردد.چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد در این خصوص توضیح کامل ارائه گردد.

همچنین در کلیه آثار میبایست متون زیر قید شده باشد:

چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا،

 14th International Radio Festival and 6th International Radio Forum

اردیبهشت ماه 1398، زیباکنار، ،May 2019, Zibakenar, Iran

www.RadioFestival.ir

که سایر اطلاعات پوستر پس از تایید نهایی آن اضافه خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره از اثر منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده نموده و تقاضای حضور در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند خواهد بود.

هنرمندان می توانند آثار خود را تا ۱ بهمن ۱۳۹۷به نشانی پستی: تهران، جام جم، ساختمان شهدای رادیو، دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا یا آدرس اینترنتیhttp://www.radiofestival.ir

 و پست الکترونیک: poster@Radiofestival.ir ارسال کنند.

به اثر منتخب مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت و لوح افتخار توسط معاونت صدای جمهوری اسلامی به هنرمند اهدا خواهد شد،همچنین ۴ اثر بعدی ضمن دریافت لوح تقدیر در کتاب جشنواره چاپ و معرفی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز