طی حکمی از سوی معاون هنری حوزه هنری؛

​میلاد عرفان پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۳:۵۸
کد خبر: ۷۷۷۲۸۷
​میلاد عرفان پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری شد
معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی مدیر جدید مرکز موسیقی این نهاد را منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری طی حکمی میلاد عرفان پور را به عنوان مدیر جدید مرکز موسیقی حوزه هنری منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «جناب آقای میلاد عرفان‌پور

نظر به شایستگی‌های هنری و سوابق درخشان جناب‌عالی در ارائه آثار فاخر ادبی در حوزه شعر و ترانه‌های انقلابی – آیینی و تجارب ارزنده‌تان در همکاری با هنرمندان حوزه موسیقی، به موجب این حکم به عنوان مدیر دفتر موسیقی حوزه هنری منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از نظرات پیش‌کسوتان عرصه موسیقی و تعامل موثر با هنرمندان نامدار انقلاب اسلامی، شرایط ظهور نسل جدیدی از هنرمندان متعهد را فراهم آورید.

سرمایه‌گذاری ویژه بر قالب سرود، تولید و ترویج محصولات بدیع، فاخر و اثربخش که بتواند نیاز خانواده‌های متدین این مرز و بوم را فراهم آورد از وظایف جناب‌عالی است.

ضمن آرزوی توفیق جناب‌عالی، بهروزی و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستارم.»

 پیش از این عباس محمدی مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری را بر عهده داشت.

میلاد عرفان‌پور، شاعر و ترانه‌سرای کشور، متولد ۱۳۶۷ در شیراز است. او تاکنون برنده یا نامزد جایزه‌های معتبر ادبی از جمله قلم زرین و جشنواره شعر فجر بوده ‌است. مدیریت دفتر شعر موسسه شهرستان ادب، دبیری دوره‌های سالانه شعر جوان انقلاب اسلامی (آفتابگردان‌ها) و تدریس ادبیات در دانشگاه از فعالیت‌های سالیان اخیر میلاد عرفان‌پور بوده است. وی در رشته «سیاست‌گذاری فرهنگ و ارتباطات» تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد است. موضوع پایان‌نامه او تحلیل گفتمان انتقاد اجتماعی در شعر شاعران انقلاب اسلامی بوده است.

نظر شما