بازیگر برنامه همین الان یهویی در گفت وگو با برنا

آرش نوذری: شرط عقل نیست به بهانه‌ کمرویی امنیت مالی خود را به خطر بیاندازیم!

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱:۲۱
کد خبر: ۷۷۷۴۱۶
آرش نوذری، بازیگر برنامه «همین الان یهویی» که با مشارکت پلیس فتا و شرکت شاپرک برای شبکه دوتولید می شود از حضورش در این مجموعه و تجاربش می گوید :

آرش نوذری، بازیگر برنامه «همین الان یهویی» درباره ویژگی‌های بازیگری برای آیتم تلویزیونی بیان داشت: آیتم سازی یعنی در کمترین زمان بهترین بازده را به دست بیاوری به همین دلیل به سطح زیادی از حرفه‌ای‌گری نیازمند است. «همین الان یهویی» هم از این شانس برخوردار بود که یک گروه از بازیگران حرفه‌ای آن را همراهی کنند و امیدوارم مردم نیز از حاصل کار ما استقبال کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شخصا تا چه میزان اصول ایمنی مربوط به پرداخت الکترونیک را رعایت می‌کند، بیان داشت: راستش را بخواهید سعی دارم که همه آموزه‌های برنامه «همین الان یهویی» را در زندگی واقعی و شخصی خودم به کار بگیرم اما گاهی نمی‌شود، برای مثال هنوز خجالت می‌کشم بگویم خودم رمز را خودم می‌زنم؛ فکر می‌کنم گفتن این جمله به فروشنده کالا برای مردم عادی جامعه هم سخت باشد چه رسد به کسانی که به هر حال نسبت به دیگران شناخته شده‌ هستند اما باید دانست حادثه خبر نمی‌کند و اتفاق فقط یک بار می‌افتد و شرط عقل نیست که به بهانه‌هایی مثل کمرویی امنیت مالی خود را به خطر بیاندازیم. موضوع عدم اعتماد به شخص فروشنده نیست، موضوع این است که امروزه راه‌های کلاهبرداری متعدد شده است و ما هم باید به همان نسبت واکسینه بشویم.

آرش نوذری در آیتم‌های طنز برنامه «همین الان یهویی» بازی می‌کند. این کار تلویزیونی که توسط نیما محسنی تهیه کنندگی و کارگردانی شده پنج شنبه شب ها ساعت 21:55 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. این برنامه تلویزیونی درباره شیوه درست رفتار در فضای مجازی در زمینه پرداخت‌های الکترونیک هشدار می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز