در پی محرومیت آن ها از ادامه فعالیت‌شان در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان؛

پست اینستاگرامی دبیر جشنواره فیلم فجر برای محمدمهدی حیدریان و محمدهادی ایازی

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۰:۴۴
کد خبر: ۷۷۷۶۴۵
پست اینستاگرامی دبیر جشنواره فیلم فجر برای محمدمهدی حیدریان و محمدهادی ایازی
ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر پستی در فضای شخصی خود در خصوص محرومیت محمدهادی ایازی و محمدمهدی حیدریان از ادامه فعالیت های خود به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر با انتشار پستی در فضای شخصی خود در خصوص محرومیت محمدهادی ایازی و محمدمهدی حیدریان از ادامه فعالیت های خود به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نوشت:

«آقای دکتر محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت و آقای مهندس محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی متاسفانه امروز و با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ادامه خدمت گزاری در حوزه های بهداشت و فرهنگ محروم شدند. قانونی که مثل بسیاری از تصمیم‌هایمان شتابزده و غیر کارشناسی بود. قانونی که امکان بهرهمندی از ظرفیت افراد باتجربه و توانمند کشور در حوزه مدیریت کلان و میانی را به یکباره از بین برد.در حالی که افکار کهنه و فرسوده در تمام شئون زندگی ما رسوخ کرده و نیاز شدید به جوانگرایی در اندیشه و تفکر داریم، ضمن اصرار و پافشاری بر انها، برای برکنار کردن مدیران دلسوز و خدوم و توانمند مان شمشیر میکشیم! امروز باید در مراسمی که انجمن های مردم نهاد و خیریه های سلامت برگزار کرده بودند حضور می‌داشتید تا به عمق این آه و افسوسی که از رفتن نابهنگام آقای دکتر ایازی در چهره حاضران در جلسه که همه از صاحب نامان حوزه سلامت کشور بودند پی میبردید. چرا باید سینما از توان و تجربه آقای مهندس حیدریان عزیز که تجربه بیش از سی سال حضور مستمر در مدیریت سینما را داشتند و با تمام وجود عاشقانه و خالصانه در خدمت سینما و فرهنگ بودند به یکباره محروم شود؟ من دوسال در خدمت اقای دکتر ایازی در وزارت بهداشت بودم و کمتر از دوسال هم در خدمت آقای مهندس حیدریان و هر دو بزرگواران را بسیار اذیت کرده‌ام، اما خدا را شاهد می‌گیرم به سلامت و صداقت و توانمندی و خیرخواهی منحصر بفرد این دو بزرگوار و عزیز و با تمام وجود متاسفم که کشور و مردم از نعمت وجود این عزیزان در حوزه های اجرایی محروم شده‌اند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز