طی یک نشست خبری مطرح شد؛

تمام بودجه «کودک‌آنلاین» از اسپانسرهای غیردولتی فراهم می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۷۸۱۹۹
تمام بودجه «کودک‌آنلاین» از اسپانسرهای غیردولتی فراهم می‌شود
نشست خبری جشنواره وب سری و فیلم کوتاه «کودک‌آنلاین» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، صبح امروز در سالن امید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشست خبری وب سری و فیلم کوتاه «کودک‌آنلاین» با حضور سید جمال هادیان دبیر جشنواره برگزار شد و در ابتدای این نشست هادیان اظهار داشت: ما کودکانمان را که آینده کشور را می‌سازند به فضایی سپرده‌ایم که از آن شناختی نداریم و این جشنواره می‌تواند در شناخت ما نسبت به این فضا کمک کند.

هادیان خاطرنشان کرد: نهاد‌های متنوعی در حال ساخت فضایی مناسب در دنیای مجازی هستند ولی هنوز کاری علمی به صورت جدی در این راستا صورت نگرفته است اما وزارت ارتباطات تصمیم دارد برای بسترسازی در این زمینه با همکاری دیگر نهادها کارهایی را صورت دهد که یکی از آنها می‌تواند برگزاری این جشنواره باشد.

وی افزود: هر کسی در هر کجای ایران که توانایی ساخت یک اثر یا محتوای خوب در این زمینه را دارد می‌تواند در این جشنواره حضور داشته باشد و این جشنواره می‌تواند از ایده‌های خوبی که مطمئناً در دریافت جایزه موفق خواهند بود در کنار اهدای جوایز به عنوان حامی نیز از این اشخاص برای خلق آثار بهتر حمایت کند.

دبیر جشنواره «کودک‌آنلاین» در ادامه این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه این جشنواره از همه جای ایران شرکت‌کننده دارد مطمئناً باید یک جشنواره عدالت‌محور باشد و با وجود اینکه «کودک‌آنلاین» توسط وزارت ارتباطات و فناوری و ریاست وزیر برگزار می‌شود بودجه این جشنواره از سوی اسپانسرهای غیردولتی فراهم می‌شود و اپراتور همراه اول به عنوان حامی اصلی در این جشنواره حضور خواهد داشت.

هادیان گفت: این جشنواره با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد. از بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوان دو نماینده در شورای سیاست‌گذاری این جشنواره حضور دارند که ما از تجربیات این اشخاص در برگزاری این رویداد فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان این نشست خاطرنشان کرد: تا امروز با وجود عدم اطلاع‌رسانی‌های لازم تعداد قابل توجهی اثر برای حضور در جشنواره ارسال شده که مطمئناً اتفاق بسیار خوشایندی است و نشان از استقبال اقشار مختلف از این جشنواره دارد.

گفتنی است اختتامیه جشنواره «کودک‌آنلاین» در اردیبهشت ماه در۴ روز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز