پوستر نمایش «دهکده هاپوخان» رونمایی شد؛

دهکده هاپوخان در گلستان!

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۷۸۵۶۲
دهکده هاپوخان در گلستان!
مراسم رونمایی از پوستر نمایش «دهکده هاپوخان» به کارگردانی حسین عالم­بخش در فرهنگسرای سرو برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم رونمایی از پوستر نمایش «دهکده هاپوخان» به کارگردانی حسین عالم­بخش عصر روز سه شنبه با حضور محسن سلیمانی مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، بهروز آهنگری رئیس خانه قرآن فرهنگسرای گلستان و هنرمندانی از جمله بهار ارجمند، علی برجی، سیروس همتی، بابک نوری، محمدرضا آذرفر و ... در تماشاخانه سرو برگزار شد.

محسن سلیمانی مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این مراسم گفت: امروز شاهد رونمایی از پوستر جدیدترین اثر حسین عالم­بخش کارگردان تئاتر هستیم که تا به امروز آثار قابل توجهی را برای مخاطبان سخت­پسند تئاتر کشور تولید و اجرا کرده است.

وی افزود: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس افتخار دارد تا متولی یکی از آثار موفق حسین عالم­بخش به نام «دهکده هاپوخان» باشد و اطمینان دارم که این نمایش جذاب مورد استقبال خوب و مطلوب مخاطبان تئاتر به ویژه کودکان قرار می­گیرد.

سلیمانی با بیان اینکه این انجمن حمایت از انسانهای شریف، عزیز و هنرمندان فعال حوزه تئاتر را در دستور کار خود داده، تصریح کرد: از مدیریت فرهنگسرای گلستان که نمایش «دهکده هاپوخان» به دلیل ظرفیت بالای سالن انجا، به اجرا می­رود، تشکر می­کنم.

عالم بخش: «دهکده هاپوخان» نمایش جریان­ساز عرصه تئاتر کودک

در ادامه مراسم حسین عالم­بخش کارگردان نمایش با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم انوشیروان ارجمند و ناصر فروغ گفت: «دهکده هاپوخان» نمایش جریان­ساز عرصه تئاتر کودک است که آمده تا حرف­های تازه­ای را در این حوزه بیان کند و خون جدیدی را در رگهای تئاتر کودک به جریان بیاندازد.

وی افزود: «دهکده هاپوخان» نمایشی متفاوت در حوزه تئاتر کودک است که جدا از عادت­های اجتماعی، قصد دارد تا آموزشهای اعتقادی و اندیشه­های بزرگ را در کودکان عصر امروز آموزش دهد.

کارگردان نمایش «خاتون» اضافه کرد: در این نمایش مفاهیمی از جمله دشمن شناسی، اتکای به توانایی فردی، تعصب به وطن و میهن، تولید داخلی، پیروی از شعار "ما می­توانیم" و ... به کودکان آموزش داده می­شود تا در ادامه مسیر با همدلی و همیاری یکدیگر گام­های محکم و مهمی را برای توسعه کشور بردارند.

اجرای این اثر نمایشی توسط گروه فرهنگی هنری حواریون و بر اساس نوشته مرحوم ناصر فروغ و بازنویسی حسین عالم­بخش صورت گرفته است.

محمدرضا بهروز مجری برنامه رنگین کمان به عنوان بازیگر و محمد رحمانی، مرجان نامورآراد، رها یزدانی، روشنک حاجی زاده، راحله قبادی، علی جعفری، جواد میدانی، مسعود جلالی راد، سعید موسوی راضی، سجاد فسنقری به عنوان عروسک گردان و صداپیشه در این اثر به ایفای نقش می­پردازند.

برخی از عوامل این نمایش عبارتند از: محمد رحمانی دستیار کارگردان، معین جواهری ساخت موسیقی، اکرم صانعی طراح عروسک، شیدا درخواستی طراح صحنه، اعظم توکلی­زاده روابط عمومی، رامین سفری مشاور رسانه­ای، عباس کرمی مشاور تبلیغات و فضای مجازی، حسین بنیاد مسئول هماهنگی و برنامه­ریزی و علیرضا یافتیان مسئول پشتیبانی.

نمایش «دهکده هاپوخان» به کارگردانی حسین عالم­بخش با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از اول آذرماه ساعت 19 در فرهنگسرای گلستان به اجرا می‌­رود.

نظر شما