نشست های تخصصی در فضای رسانه ای

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۸:۲۴
کد خبر: ۷۷۸۵۹۰
نشست های تخصصی در فضای رسانه ای
همزمان با برپایی پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه مرکز همایش های صداوسیما میزبان برپایی نشست های تخصصی در اجلاس پانزدهم شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این نشست‌ها با هدف افزایش دانش فنی در حوزه های مختلف فناوری رسانه و با تاکید بر توسعه فناوری شرکت‌های دانش بنیان داخلی برگزاری شده است.

رضوانه صهبا مدیر برپایی نشست های تخصصی این اجلاس گفت: برنامه ریزی این نشست‌ها به گونه‌ای بوده که سبب افزایش تعامل متقابل شرکت کنندگان شود و زمینه لازم برای تعریف همکاری و طرح‌های مشترک فناوری فیمابین این مجموعه‌ها را ایجاد کند.

وی افزود:همه نشست ها بر اساس 6محور تعریف شده اند و البته در برخی محورها تاکید بیشتری داشته ایم که از آن جمله می توان به محور کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت رسانه اشاره کرد.

مدیر مانیتورینگ جامع با اشاره به شعار اجلاس پانزدهم تاکید کرد: تمرکز اجلاس و نشست ها بر شعار «توانمندی ایرانی، رسانه جهانی» است و بدیهی است که سخنرانان در محتواهایشان بر توانمندی متخصصان ایرانی تاکید خواهند کرد.

صهبا گفت: در اجلاس پانزدهم 32 پنل تخصصی داریم و 5 سالن مرکز همایش های صداوسیما به طور همزمان میزبان ارائه دهندگان محتواهای فنی هستند.

مدیر کارگروه نشست ها تصریح کرد:در این دو روز 70 سخنران که 12 نفر ار آنها استادان شناخته شده دانشگاه و 7 نفر نیز مدعو خارجی هستند،با تکیه بر 6 محور مطالبی را عرضه می کنند.  همچنین با توجه به اهمیت حضور شرکت های دانش بنیان و برپایی نمایشگاه، 6 نفر از صنوف و نهادهای اجرایی و 15 شرکت دانش بنیان داخلی محتواهای مهمی را عرضه خواهند کرد.

وی در ادامه محورهای اجلاس را چنین معرفی کرد: محور فناوری تولید محتوا و سرویس های محتوامحور، محور زیرساخت های نوین توزیع و انتشارمحتوا، محور کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت رسانه، محور مراکز داده و زیرساخت های ابری امن، محور معماری رسانه آینده و محور ساختمان و تاسیسات .

صهبا ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست های تخصصی، ارائه ی آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه به مخاطبان و برقراری ارتباط بین مهندسان دانش بنیان و دست اندرکاران تحقیق درحوزه فناوری رسانه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز