نگاهی به آمار فروش سینماهای آمریکای شمالی؛

«هیولاهای شگفت‌انگیز» با اختلاف اولین فیلم گیشه

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۸:۲۶
کد خبر: ۷۷۸۶۶۱
«هیولاهای شگفت‌انگیز» با اختلاف اولین فیلم گیشه
در هفته جاری در بین آثار پر فروش هفته 4 فیلم سینمایی حضور داشتند که اولین هفته اکرانشان را می‌گذراندند و فیلم سینمایی «ستاره‌ای متولد می‌شود» در بین این آثار قدیمی‌ترین اثر سینمایی است که پس از 7 هفته همچنان در بین 10 فیلم پر فروش آمریکا قرار دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «هیولاهای شگفت‌انگیز : جنایات گریندوالد» در اولین هفته اکرانش با توجه به اینکه تا امروز تنها چهار روز از زمان اکرانش می‌گذرد با فروش 62.1 میلیون دلار تا امروز پر فروش‌ترین فیلم هفته بوده است و پیش‌بینی می‌شود جدیدترین قسمت «هیولاهای شگفت‌انگیز» یکی از پرفروش‌ترین آثار سال باشد.

انیمیشن سینمایی «گرینچ» در دومین هفته اکرانش با فروش 38.5 میلیون دلار دومین فیلم پر فروش هفته است که با این رقم توانست فروش کلی خود را تا امروز به 126.9 میلیون دلار برساند و نکته جالب توجه در فروش این فیلم افت 42 درصدی آن نسبت به هفته گذشته است.

جدیدترین اثر سینمایی برایان سینگر که پس از سالها توانست با ساخت این اثر نظر منتقدان را به خود جلب کند در گیشه نیز نسبتاً موفق عمل کرده و «Bohemian Rhapsody» با فروش 16 میلیون دلاری‌اش در هفته سوم اکران توانست سومین فیلم پرفروش هفته باشد. این فیلم سینمایی تا امروز 128.2 میلیون دلار فروش داشته و با توجه به بودجه 55 میلیون دلاری‌اش برای ساخت می‌توان آن را اثر کاملاً موفقی دانست.

«خانواده فوری» یکی دیگر از آثاری است که در حال حاضر اولین هفته اکرانش را تجربه می‌کند و با فروش 14.5 میلیون دلاری توانسته چهارمین فیلم پر فروش هفته در آمریکا باشد. مارک والبرگ یکی از مطرح‌ترین بازیگران این اثر سینمایی است.

استیو مک‌کوئین کارگردان برنده اسکار امسال با یک تریلر جنایی به سینما آمده و جدیدترین اثرش با عنوان «بیوه‌ها» تا امروز در اولین هفته اکرانش موفق به فروش 12.3 میلیون دلار شده است. پیش‌بینی می‌شود «بیوه‌ها» یکی از نامزدهای اصلی اسکار سال جاری باشد. «بیوه‌ها» تا امروز در سطح جهانی 20 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم‌های سینمایی «فندق شکن و چهار قلمرو»، «ستاره‌ای متولد می‌شود»، «Overlord»، «دختری در تار عنکبوت : یک داستان خالکوبی اژدهایی جدید» و «تولد صحنه: فیلم» به ترتیب فیلم‌های ششم تا دهم جدول فروش آثار سینمایی هفته جاری در سینماهای آمریکا هستند.

 

نظر شما