«غذای روح» به بهانه سالگرد نامه رهبری به جوانان غرب

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۶:۲۶
کد خبر: ۷۸۰۸۹۲
«غذای روح» به بهانه سالگرد نامه رهبری به جوانان غرب
فصل جدید مجموعه برنامه «غذای روح» (Food for Thought) با هدف معرفی درست و صحیح اسلام به بهانه سالگرد نامه رهبری به جوانان غرب از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی حسن جمالی نیک در 3 فصل 13 قسمتی در حال تولید است و همزمان روی آنتن می رود.

فصل قبلی این برنامه با محوریت فلسطین، مشکلات مسلمانان و تحریم اسراییل به پایان رسیده و فصل جدید آن که به روال گذشته بر مبنای سخنرانی است با محوریت مباحث و مسایل مذهبی – دینی تولید می شود و به بررسی مسایلی همچون اخلاق و رفتار پیامبر اکرم (ص)، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق این بزرگوار در عصر جدید، اتحاد واقعی مسلمانان و نحوه تعریف اسلام واقعی برای حقیقت طلبان می پردازد.

الطاف حسین، یاسمین مقاهد، لوبانا ملا از سخنرانان برجسته این سلسله نشست ها هستند که موضوعات متفاوتی را برای مخاطبان موشکافی می کنند.

گفتنی است سه فصل قبلی برنامه «غذای روح» حول محور بزرگترین همایش فلسطین در اروپا تهیه شده بود و به ارایه سخنرانی های افراد حاضر در این همایش پیرامون موضوعات مختلفی از قبیل مشکلات مسلمانان در عصر حاضر، مظلومیت مردم فلسطین، حقوق بشر، تحریم اسراییل و ... می پرداخت.

پخش فصل جدید برنامه «غذای روح» از سه شنبه 6 آذر ماه آغاز می شود و به صورت هفتگی روی آنتن خواهد رفت. این برنامه ساعت 18:00 به وقت تهران پخش می شود و تکرار آن چهارشنبه 00:20 بامداد، جمعه 10:00 و شنبه 05:20 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز