پربازدیدترین مقالات سیاسی در شبکه سحر

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۷:۰۴:۲۵
کد خبر: ۷۸۱۴۵۳
پربازدیدترین مقالات سیاسی در شبکه سحر
برنامه «هفته نامه»، این هفته پربازدیدترین مقالات سیاسی مرتبط با سیاست خارجی امریکا، پاکستان، هندوستان و ایران را انتخاب کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در «هفته نامه» جمعه 9 آذر، این اخبار و مقاله ها واکاوی می شود:

در ابتدا از وب سایت پاکستانی و اردو زبان «اسلام تایمز» مقاله اهمیت وحدت اسلامی بررسی می شود و در ادامه از وب سایت ایرانی «الوقت»، به مقاله سعودی ها چطور به رژیم صهیونیستی اسرائیل خدمت می کنند؟ می پردازد.

از مجله هندو زبان « اوت لوک» ( Out Look) چاپ هندوستان، مقاله مرتبط با سیاست داخلی هند با عنوان، با توجه به اختلافات داخلی، به جای سیاست به سمت فرهنگ برویم انتخاب شده است.

در ادامه از مجله عرب زبان «القدس العربی» چاپ لندن، مقاله اهمیت ائتلاف حماس با ایران بررسی می شود. سپس از مجله انگلیسی زبان «آتلانتیک» چاپ آمریکا، مقاله بررسی روابط مالی  ترامپ و عربستان سعودی واکاوی می شود و در انتها، از مجله اردو زبان «ندای ملت» چاپ پاکستان، مقاله اوضاع مسلمانان روهنگیا و سکوت سازمان ملل مورد بحث قرار می گیرد.

این برنامه در هر هفته با حضور حسام الدین مهاجری به عنوان مجری و همچنین  احمد عباس به عنوان کارشناس ثابت و  با بررسی محتوای سایت ها، خبرگزاری ها و نشریات خبری، به زبان های فارسی، انگلیسی ، اردو و عربی ، با تهیه 6 مقاله،  به مرور و تحلیل سیاست های حوزه هند و پاکستان پرداخته واز محتوای مطبوعات منطقه و جهان می گوید.

برنامه «هفته نامه» به تهیه کنندگی محسن روخ دوست، جمعه ها در ساعت 17 به وقت تهران به مدت 20 دقیقه روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز