سرپرست کانون زبان ایران؛

راه اندازی آموزش زبان عربی برای اولین بار

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۵:۲۴
کد خبر: ۷۸۲۸۰۵
راه اندازی آموزش زبان عربی برای اولین بار
سرپرست کانون زبان ایران از راه‌اندازی دوره آموزش زبان عربی ویژه نوجوانان سنین 11 تا 14 سال برای اولین بار در ایران خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ امروز امیرحسین آزادی وفا روابط عمومی کانون زبان ایران اظهار داشت: دوره آموزش زبان عربی برای نوجوانان بر اساس روشی علمی و با بهره‌گیری از تجربه کارشناسان بومی در آموزش مهارت‌های چهارگانه مکالمه به همراه کتاب‌هایی جذاب از نظر گرافیک، کیفیت و همچنین شعر، سرود، بازی و پویانمایی های کمک آموزشی ارائه می‌شود تا فضایی شاد و مفرح را برای یادگیری مکالمه نوین زبان عربی فراهم کند.

وی افزود: زبان عربی یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد است و بیش از یک میلیارد نفر در جهان به این زبان صحبت می‌کنند به همین منظور در این دوره تلاش شده تا نگاه خانواده‌ها و فرزندانشان نسبت به این زبان متحول شود.

آزادی وفا ادامه داد: در این دوره سه مولفه آموزش مفید و کارآمد شامل کتاب خوب، به روز و متناسب با آخرین دیدگاه‌های روانشناسی در حوزه آموزش زبان عربی به نوجوانان، مدرس آموزش دیده، حرفه‌ای و بومی و روش تدریس جذاب، شاد و کاربردی مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست کانون زبان ایران، آموزش موضوعات کاربردی در ارتباط با زندگی روزمره و محیط اطراف، ایجاد علاقه در خانواده‌ها و فرزندانشان برای یادگیری زبان عربی، ساده‌سازی یادگیری زبان عربی، تقویت دروس عربی دانش آموزان در مدارس و آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور را از اهداف این دوره عنوان کرد.

سه اثر کانون پرورش فکری نامزد دریافت جایزه کتاب رشد شد.

سه کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نامزد دریافت جایزه از شانزدهمین جشنواره کتاب رشد شد.

در این دوره از جشنواره، کتاب «خداحافظی در خیابان پاییز» سروده‌ مریم اسلامی در بخش «شعر، نثر ادبی و خاطره» نامزد دریافت جایزه شده است.

همچنین در بخش کتاب‌های حوزه‌ «نمایش،‌ فیلم و سینما»، در شانزدهمین جشنواره کتاب رشد از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب‌های «آماده‌سازی استوری‌برد» نوشته‌ نانسی بیمن با ترجمه‌ ناصر گل‌محمدی و «خرگوش باهوش و دو قصه نمایشی دیگر از کلیله‌ و دمنه» اثر حسین فدایی‌حسین برای دریافت جایزه نامزد شده است.

در شانزدهمین دوره‌ جشنواره کتاب رشد ۱۲۳ عنوان کتاب از ۶۰ ناشر در گروه‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شده که ۳۹ عنوان از این آثار ترجمه و بقیه تالیفی‌ است.

برگزیدگان شانزدهمین جشنواره کتاب رشد، ۱۲ آذرماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب معرفی می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز