فراخوان چهارم در سال ۹۷ منتشر شد؛

فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی را در بهمن بیاموزید

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۱:۱۴
کد خبر: ۷۸۲۸۱۴
فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی را در بهمن بیاموزید
مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن، چهارمین فراخوان در سال 97 را با عنوان « فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی » منتشر کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، ثبت نام اولیه این دوره از کارگاه های آموزشی از هم اکنون آغاز شده و تا روز  24 آذر ماه ادامه دارد، علاقه مندان می توانند عبارت «n16» را به سامانه پیامکی 2000183716 ارسال کرده تا برای آزمون و تست اولیه فراخوانده شوند.

آموزش اصول و مبانی فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی، بررسی جنبه های متنوع و مهم نویسندگی، اصول و تکنیک های نگارش، مراحل و ساختار نویسندگی، معرفی مهم ترین منابع آموزش نویسندگی و آشنایی با بهترین نویسندگان معاصر ایران، خوانش برگزیده فیلم نامه های برتر در طول برگزاری دوره های آموزشی و بررسی، نقد و بازبینی آثار شرکت کنندگان از سرفصل های مهم این دوره های آموزشی است که  باحضور اساتید مجرب این حوزه در مراکز فرهنگی هنری منطقه 16 برگزار می شود.

بعد از گذراندن دوره های آموزشی، تولید نمایش نامه و فیلم نامه بصورت مستمر و بادقت و باهدف ایجاد فرصت های شغلی مناسب در دستور کار این مرکز قرار دارد.

علاوه بر این می آموزیم چگونه آثار خود را انتشار دهیم و چاپ کنیم.

مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن پیش از این و در سال 97، اقدام به انتشار فراخوان هایی با عنوان «تولید نمایش عروسکی و کودک»، «تولید آثار رادیویی» و «بازیگری» کرد که با استقبال مناسب علاقه مندان همراه بود و پس از برگزاری آزمون های اولیه و انتخاب نفرات مستعد، هم اکنون 60 هنرجو پذیرفته شده در رشته های مورد علاقه خود به فعالیت هنری می پردازند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تفلن 55051386 تماس بگیرند.

 

نظر شما