مدیرعامل بنیاد فارابی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت پیگیری تاسیس «صندوق سرمایه‌گذاری فیلم»

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۵:۵۵:۴۶
کد خبر: ۷۸۳۴۰۴
آخرین وضعیت پیگیری تاسیس «صندوق سرمایه‌گذاری فیلم»
مدیرعامل بنیاد فارابی ضمن تشریح آخرین وضعیت پیگیری تاسیس «صندوق سرمایه‌گذاری فیلم»، رفع شبهه «پول‌های مشکوک» را از مهمترین تاثیرات راه‌اندازی این صندوق دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نزدیک به یک سال پیش بود که مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از ایده «ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری سینما» زیرنظر سازمان بورس و اوراق بهادار رونمایی کرد و پس از آن نیز مسئولان ارشد سینما و مدیران بورس در نشست‌هایی به تبادل‌نظر و هماهنگی برای اجرایی شدن این ایده پرداختند.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درباره آخرین وضعیت پیگیری این ایده به خبرنگار مهر گفت: چندی قبل رئیس سابق سازمان سینمایی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و بنده دیداری با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشتیم و به‌دنبال آن هم با سازمان بورس و اوراق بهادار جلساتی داشتیم که طی این دیدارها اساسنامه و امیدنامه اولیه «صندوق سرمایه‌گذاری سینما» تنظیم شد.

وی ادامه داد: از آنجا که این صندوق یک هویت جدید در عرصه سینما محسوب می‌شود و متفاوت از هویت‌های قبلی مانند فارابی، صندوق اعتباری هنر و یا هر هویت اجرایی دیگری است، این مقدمات و پیگیری‌ها لازم بود و طبق آخرین اطلاع بنده، در حال حاضر هم اساسنامه صندوق مراحل پایانی کسب موافقت اصولی را طی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز