چهره های هفته ای که گذشت؛

اصغر فرهادی : قاچاقی ببین حلال است !/ وقتی که «شما» همه را به جان هم می اندازد / پرویز پرستویی همه را مقصر می داند/ وجدان درد رضا کیانیان!

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۵:۰۸:۰۰
کد خبر: ۷۸۳۸۷۰
اصغر فرهادی : قاچاقی ببین حلال است !/ وقتی که «شما» همه را به جان هم  می اندازد / پرویز پرستویی همه را مقصر می داند/ وجدان درد رضا کیانیان!
یادداشت: مجتبی احمدی

بی هیچ تردیدی برنامه من و شما مجری و مهمانش سوژه های اصلی هفته گذشته بودند که بازتاب بسیاری در سایت ها و شبکه های مجازی داشتند . و موافقان و مخالفان طرفین هر چه خواستند گفتن و حتی گاهی حتی برخی از فرصت استفاده کردند تا از این آب گل آلود ماهی خودشان را به تور بزنند 

اصغر فرهادی چهره دیگر این هفته بود که ایثار فرهنگی کرد ،او به نوعی روغن ریخته را نذر امام زاده کرد و مجوز تماشای فیلم قاچاق شده در خانه های مردم را صادر کرد تا رضا کیانیان شب ،سر راحت بر  بالشت بگذارد . 

رضا کیانیان از اصغر فرهادی حلالیت طلبید چرا که همه می دانند را قبل از حلال شدن ، قاچاقی دید. او هم از فضای مجازی بیشترین استفاده را برای حلالیت طلبیدن از اصغر فرهادی کرد تا مدام شعار دادنش به اینکه لطفاً فیلم قاچاق نبینید وجدانش را زخم نکند.

و اما حاج کاظم آژانس شیشه ای در قائله تلوزیون استانها طرف هیچکس را نگرفت و گفت : بد، بد است چه مجری بی احترامی کند و چه مهمان هیچ کس را قبول نداشته باشد . 

  

نظر شما
پرونده ویژه