در شبکه العالم بررسی می شود؛

برقراری فضای امنیتی در بحرین

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۰:۱۱
کد خبر: ۷۸۵۲۶۵
برقراری فضای امنیتی در بحرین
« نقطه تواصل» شبکه العالم امشب چرایی اوضاع امنیتی حاکم بر بحرین و حضور نیروهای امنیتی آل خلیفه را در سطح شهرهای این کشور بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه شاهد خواهیم بود بعد از برگزاری انتخابات فرمایشی پارلمانی و شهرداری های بحرین  و مشارکت بسیار اندک مردم در انتخابات، رژیم آل خلیفه جو امنیتی را در فضای این کشور برقرار کرده است.

«حنان ضیاء» ابعاد مختلف منع رفت وآمد را در خیابان ها و شهرهای مختلف بحرین با « ابراهیم المدهون» کارشناس برنامه مطرح خواهد کرد.

در برنامه امشب «نقطه تواصل» ، همچنین کلیپی از منع آمد و شد و تهدید مردم از سوی رژیم آل خلیفه پخش می شود که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این کشور بازتاب بسیار داشته است.

همچنین نظرات و دیدگاه های مردم درباره نتایج انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات فرمایشی در بحرین ، موضوعی است که در برنامه امشب « نقطه تواصل» به آن پرداخته شده است.

 « ابراهیم المدهون» کارشناس نقطه تواصل  تبیین می کند که انتخابات سال 2018 هیچ یک از شاخصه‌های انتخابات آزاد را نداشت و صرفاً  «نمایش انتخاباتی» آل خلیفه بود، زیرا بزرگترین جمعیت مخالف در بحرین یعنی الوفاق اسلامی در سال 2016 توسط آل خلیفه منحل شد، رهبران سیاسی و مذهبی سلب تابعیت و یا به حبس‌های طولانی مدت محکوم و از حقوق اولیه شهروندی نیز محروم شده بودند.

«نقطه تواصل» امشب ساعت 20 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود و تکرار آن نیز فردا ساعت 6 بامداد و  14 خواهد بود.

نظر شما