بلد نیستم خودم را سانسور کنم

فردوسی پور! عادل هم باش !

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۵۶۷۶
فردوسی پور!  عادل هم  باش !
یادداشت- مجتبی احمدی

 عادل فردوسی پور میگوید همیشه سعی کرده ام خودم باشم ، بدون شعار و بدون اینکه خودم را سانسور کنم پیش رفته ام و هیچ وقت نخواسته ام خودم را طور دیگر نشان بدهم.

فوتبال محبوب است ، فوتبال پرطرفدار است فوتبل پر مخاطبترین ورزش دنیاس، فوتبال ارزانترین ورزش دنیاست ، توجه تبلیغات به این رشته ورزشی نشان از این دارد که ایم ورزش پرطرفدار حتی در بیزینس هم موفق و پر سرو صداست . 

اما این مقال بهانه ای دیگر دارد ؛

عادل فردوسی پور را به خاطر فوتبال نمی شناسیم شاید خیلی ها به خاطر او به فوتبال علاقه مند شده اند اما کاراکتر کاریزماتیک او و برنامه مستقلش از هر گونه شک ، شبه و درویی در ماندگاری اش بیش از هر چیزی موثر بوده است . او مثل هر مجری دیگری شیطنت های خاص خود را دارد اما این شیطنت بیشتر نگاه برنامه سازی است در جذابتر شدن برنامه و هرگز با این هدف که به سمت اهداف  غیر رسانه ای برود اقدامی نداشته است .معمولا برای جذاب شدن برنامه اش ترفندهای مختلفی دارد اما همگان به سلامت کاری او اذعان داشته اند .

فردوسی پور را همراه با برنامه نود و  ورزش فوتبال همگان می شناسند پس او موظف است که تعریفی را که از خود باب کرده است را تا پایان حفظ کند و تحت تاثیر هیچ اتفاقی از جمله سلیقه مدیران ، شرایط اقتصادی  جامعه و رسانه ی متبوعش یا حتی فسادی که اطراف ورزش گاهی  حس می شود ، قرار نگیرد. در این شرایط باید بگوییم . عادل عادل بمان !

نظر شما
پرونده ویژه