صبح سه شنبه۲۰ آذرماه ؛

زمان خاکسپاری همسر زیبا بروفه مشخص شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۱:۰۲
کد خبر: ۷۸۵۸۶۳
زمان  خاکسپاری همسر زیبا بروفه مشخص شد
روز گذشته پیام صابری، همسر زیبا بروفه بازیگر سینما و تلوزیون درگذشت . مراسم خاکسپاری این بازیگر، کارگردان و چهره‌پرداز سینما و تلویزیون روز سه شنبه اعلام شده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  نعمت چگینی که تهیه‌کنندگی سریال «کوله پشتی» به کارگردانی زنده‌یاد صابری را بر عهده دارد گفت: متاسفانه آقای صابری عصر روز یکشنبه ۱۸ آذرماه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء مرحوم شد.

او گفت: صابری هیچ بیماری نداشت و کاملا سالم و سلامت بود و این اتفاق کاملا ناگهانی بود. امیدوارم خدواند به خانواده و فرزند کوچکش صبر بدهد.

چگینی همچنین اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد پیام صابری، همسر زیبا بروفه، روز سه‌شنبه (بیست آذر ماه) برگزار می‌شود که اطلاعات دقیق‌تر این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیام صابری در سریال «ریحانه» به کارگردانی سیروس مقدم نقش ایفا کرده بود و آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله پشتی» برای شبکه زاگرس بود؛ به گفته چگینی مراحل تصویربرداری این سریال چند ماه پیش به اتمام رسیده بود و هم‌اکنون در مراحل تدوین قرار دارد، اما متاسفانه عمر صابری به تماشای سریالش از تلویزیون نرسید.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه